Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1182346, vloženo 23.11.2021 11:00:41 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Možná už je pozdě. Má to ještě smysl?
Nemyslím, že jsem moc stará, abych našla s tím svým, jak jsem na mladší... Na to mám poslední šanci, ale ještě mám.
Ale prostě jestli to má ještě cenu tak pozdě... Když mám 10 let zpoždění... Beru to od 17, co mě tak začali kluci zajímat. Navíc to by bylo ideální se v 17 najít, v 18 vzít... Takže prostě počítám to od 17. A mám 10 let zpoždění. 10 let jsem žila úplně zbytečně, nebyla jsem celou dobu v pekle, pár let jsem přeci měla iluzi štěstí s manželem, pak chvíli iluzí a lží s Honzíčkem... Ale nebyla jsem s tím pravým. Díky iluzím a lžím jsem nebyla v pekle a bolesti celou dobu, ale žila jsem zbytečně, pro nic, pro nesprávného...
Jsem použitá, špinavá, projetá jak dálnice, zneužili mě za lží o věčné lásce a manželství.
A těch 10 ztracených let už nic nevykoupí, nevynahradí, jsou v nenávratnu...
Tak prostě má to ještě cenu? Být třeba šťastná s vědomím, že jsem 10 let ztratila, se vzpomínkami na peklo... Má to nějakou hodnotu tak pozdě, když nebude první za život?
No lepší pozdě, než nikdy... Ale prostě si říkám, jestli to má cenu, tolik už je zničeno, ztraceno... Tak jak s tím budu moct žít, až budu s NÍM? S tak strašnou minulostí, na to přeci nezapomenu, nesmaže se to... Tak jestli raději nezemřít rovnou, když už je stejně tolik ztraceno, jestli je ještě co zachraňovat... Stejně už se mi nikdy nesplní můj sen být s tím pravým hned od střední, s prvním a posledním... Už je to zkažené... Už není první... To má být tak, že bychom měli poprvé spolu bydlet a učit se žít a starat o sebe, ale já už jsem žila sama, mám práci, už se umím o sebe starat... To jsme se měli učit spolu, takhle je to zkažené...
Třeba i proto jsem na ty mladší. Asi v tom vidím nějakou formu vykoupení, že když bude skoro o 10 let mladší, že to dřív NEŠLO, tak by těch 10 let v pekle mělo smysl, nebylo by to zbytečné, nebyla by v tom výčitka "Proč jsi mě nenašel dřív?"
 Diamond vampire E-MAIL:   Žena27 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
28.11.2021 20:18:04
Měla bys být GAY !!!
Smajlík  GaylarnsXxX
25.11.2021 11:27:20
Frkos: Vaječníky ani dělohu mi nikdo nevezme, to bych tam musela mít rakovinu. Při sterilizaci se pouze přeruší nebo odstraní vejcovody, takže se to vajíčko jenom nedostane do dělohy, kde by mohlo být oplodněno, jinak hormony fungují normálně dála menstruace je...
Já děti opravdu NIKDY nechci.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
25.11.2021 11:16:08
Tuna výmluv z tvé strany DV! Nech si vzít vaječníky rovnou s dělohou, pak ti menstruace zmizí. Na co ti je děloha, když NIKDY nechceš mít děti? Na nic. Máš jen plná ústa výmluv, proč ještě nejsi podvázaná a nemáš dělohu venku. A víš proč? Protože vlastně nejsi na 100% rozhodnutá, že děti nikdy mít nebudeš chtít v tom to je, ne v nějakých okolnostech slepého střeva a nějakého tělíska v děloze. A prej občas si udělám těhotenský test. Haha - těhotenský test také není spolehlivý (může být falešně negativní), ale zase jen mystifikuješ, to je prostě jen póza, ve vztahu se "tak si občas udělám těhotenský test" rychle změní na "jestli nepůjdeš na vasektomii, tak ti udělám ze života peklo"...

DV umí jen blábolit, ale za svými názory si nestojí. Nechce děti. To se podle ní nezmění. Tak už má dávno mít venku vaječníky i dělohu. Takové ženě jsou tyto reprodukční orgány k ničemu. Ať si nechá jen vagínu, tu užije, s tím svým mlaďochem, až ho najde.
 Frkos
25.11.2021 11:01:57
Frkos: Tak já jsme byla na konzultaci na sterilizaci, ale pak na mě zrovna přišel ten zánět slepého střeva, a pak jsem teda místo toho dostala tělísko a zjistila, že nemusím mít menstruaci. Menstruace se sterilizací nezmizí.
No a jinak si třeba občas dělám těhotenský test...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
25.11.2021 08:50:50
Hele, zlato, DV, vasektomie pro muže není až taková brnkačka, jak si ty představuješ, že u chlapů to "nic není".

"Existují dvě základní metody vasektomie, a to skalpelová a bezskalpelová. K provedení bezskalpelové vasektomie jsou zapotřebí speciální nástroje, pomocí kterých lékař zachytí chámovod a z malého vpichu jej vytáhne na povrch kůže. Doba, po kterou se zákrok provádí, je navíc kratší. Nižší je i pravděpodobnost komplikací. Co se týče klasické skalpelové metody, během té je šourek rozříznut za pomoci skalpelu."

Ty bys chtěla, by ti do vagíny, stydkých pysků nebo klitorisu píchli injekci na znecitlivění a pak ti do něj píchali jehlou a uvnitř tkáně něco hledali? Nebo aby ti rozřezali klitoris? Navíc se toto nedělá v celkové anestezii, jako by to dělali tobě. Chtít něco takového po mužích může jen bláznivka!

Navíc jsi to ty, kdo tak vehementně nechce děti. Tak si to i řeš a jdi na to podvázání vaječníků TY. Navíc bys tím vyřešila všechno. Nemusela bys tvé potencionální partnery vehementně přesvědčovat, ŽE NIKDY NIKDY NIKDY nechceš děti. Protože už by je ani nikdy mít nemohla.

To, že nechceš jí na podvázání nebo odstranění vaječníků, značí, že vlastně s těmi dětmi, i když nevědomě, někdy počítáš. Jinak bys je už dávno měla podvázané. A ten kluk, co by se s tebou seznámil, chtěl si tě vzít a ty bys ho tlačila do vasektomie, by si řekl, a proč ona sakra nemá odvázané vaječníky, nemyslí to vážně! Stejně jako ty by sis o něm řekla, že chce ve skrytu duše děti, když by teoreticky nechtěl na vasektomii.

Jinak vím, že máš tělísko, jako antikoncepci. Ale žádná antikoncepce není na 100%. Navíc máš tělísko a jsi bez krámů. Dost snadno se ti může stát, že tě muž oplodní a ty to díky absenci menstruace zjistíš pozdě, takže už ti nedovolí lékaři provést potrat. Ten je možný jen do určitého času těhotenství, pak je zakázaný.
 Frkos
25.11.2021 08:45:01
"A všichni chlapi zde na zpovědnici ti na slova jistě potvrdí."

Všichni ne, a nejen tady.
 Odpočinek Muž52 Kategorie
25.11.2021 00:19:42
Panzvedavy: Ale zlato, to ti neuříznou varlata jak u koček, to se jenom přeruší ty trubičky tam, chámovody. Jinak jako ti to neuříznou úplně proboha. A hodně mužů, kteří nechtějí děti, si to nechává dělat.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
24.11.2021 23:42:45
Diamond vampire: Holka dovol, abych ti dal menší radu. Tato rada je myšlena naprosto přátelsky. Já vím, že většinu rad ignorujes a nehodláš z ničeho slevit, ale pokud nechceš strávit dalších 10 let (ne-li rovnou věčnost) v osobním pekle jménem samota, tak mě opravdu poslechni. Já jsem mimochodem kluk, kterej je též svým způsobem zoufalej. Taky mě trápí dlouhodobá samota a obcas si tu vyleju srdíčko... ale toto? Hele holka tohle už je dost ujetý. Jako dobře, nakonec ses rozhodla že půjdeš ty. Je to tvé tělo a tvůj život, ale chlapa do ničeho takového nenuť. Ani nečekej že to bude sám chtít udělat, protože tohle žádnej chlap chtít udělat nebude. Chápu tvoji logiku kterou tak často popisuješ, že nejde o nucení, ale že by to ten kluk měl chtít sám od sebe. Jenomže každej chlap má rád svoje koule a opravdu pochybuji, že by toto kvůli tobě někdo dobrovolně udělal. I kdybych byl po uši zamilovanej a chtěl být jen tvůj, tak toto prostě ne. A všichni chlapi zde na zpovědnici ti na slova jistě potvrdí.

Ze všech tvých požadavků, které na muže máš a které jsou přemrštěné je tohle naprosto největší extrém a doporučuji ti na to hodně rychle zapomenout a už nikdo to žádnému chlapovi ani nenavrhovat. Znova opakuju že tohle žádnej neudělá a jediné čeho docilis je to, že ti ten chlap zas uteče a zas budeš sama.

Já vím že se zdejšími radami moc neřídíš ale Diamond prosím!!... Jestli opravdu NECHCEŠ DÁL BÝT SAMA, tak toto už NIKDY nedělej. Už jen to že si to navrhla mě jako chlapa (mimochodem zoufalého chlapa) naprosto vyděsilo a totálně odradilo!
 Panzvedavy
24.11.2021 23:10:18
Panzvedavy: Jenom jsme to navrhla místo svojí sterilizace. Přeci jenom u mě je to plnohodnotná operace v dutině břišní pod celkovou narkózou, u kluka jenom vnější zákrok s umrtvením. Ale nakonec jsme se dohodli, že půjdu já.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
24.11.2021 23:05:51
Diamond vampire: to co Panzlý tvrdí je pravda? Ty bys vážně chtěla, aby tvůj kluk podstoupil vasektomii?
 Panzvedavy
24.11.2021 20:09:52
Nema nekdo popcorn ?
Smajlík  Bobprasak
24.11.2021 20:00:11
PrýZlý: tak tebe bych strašně rád poznal
 MSf off
24.11.2021 18:55:52
PrýZlý: Já jsem ti dala VŠECHNO, dala jsem ti sama sebe. Ale pro tebe jsem byla jenom kapesník na jedno použití.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
24.11.2021 18:53:12
PrýZlý: Ale MY jsme se nerozešli, TY jsi mě opustil, s tím já nemám vůbec nic společného.
Ty jsi zlý prolhaný hajzl. Celou dobu jsi lhal, každá věta byla lež. Ty kecy, jak se mnou budeš navždy, jak si mě chceš vzít hned v 18... Lži. Ani slovo jsi nemyslel vážně. Kdybys myslel jedno slovo z toho vážně, tak se na mě nevysereš. Ale tak jako jasně, šlo ti celou dobu jenom o jednu věc, byl jsi schopný zalhat a zahrát cokoliv kvůli tomu.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
24.11.2021 18:38:01
Víš, v čem je tvůj problém? Že neposloucháš názor druhých..
Pamatuju si, jak jsi chtěla, abych šel na vasektomii, abys měla jistotu, že nebudeme mít nikdy děti. Pamatuju si, jak jsi mě vyslýchala kvůli mé bývalé, dokonce jsi byla naštvaná, že jsem s ní dělal stejné věci jako s tebou a líbal stejnými ústy jako tebe.. sorry, ale tohle jsem nemohl dál vydržet a teď o mně píšeš, že jsem zlý. Víš, jak hrozně je to nefér? Nedala jsi mi prostor dýchat, proto jsme se rozešli a psal jsem ti to mockrát a stejně jsi psala, co jsem ti udělal. Ty nikoho normálního nikdy nenajdeš. Dokonce jsem ti dal kontakt na moji kamarádku- psycholožku v Brně, která by ti s tím vším pomohla, ale ty jsi jak slepá, vždycky jsi byla.
 PrýZlý
24.11.2021 12:51:05
Diamond vampire: jsou to blbosti
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
24.11.2021 10:50:17
MS-fanousek: Je to pravda. Vlna tady je kvůli tomu, že se očkovaní nemusí testovat a nemusí do karantény. Teď to šíří očkovaní.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
24.11.2021 09:00:10
No mne to hodnocení inteligence rozbilo hlavně u názoru, že očkování nemá prakticky vliv na šíření viru a že spíš očkovaní ohrožují neočkované.

Z toho ta vysoká inteligence přímo stříká.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
24.11.2021 08:12:50
"Ale ono je na mě asi poznat, že jsem hodně chytrá jako intelektuálně... "

Tak to ma odjebalo :-D :-D
 Seer Muž88 Kategorie
24.11.2021 07:36:45
Ty jsi dobře namyšlená. Prý "jsem hodně chytrá jako intelektuálně" :D Tak škoda, že se nám to zatím nepoštěstilo vidět.
 EgoAzNaMars
23.11.2021 23:08:36
Zklamání zažil skoro každý na téhle planetě. A jo, často člověk poté na chvíli podlehne malomyslnosti, cynismu a tak. Ale většina lidí si z toho něco vezme, poučí se a pak si aspoň víc váží toho dobrého, co přijde.
Mám dojem, že ty to ani nechceš. Ty se v tom vyžíváš. Patláš se v tom už moc dlouho. Nemyslíš, že je čas sebrat a přestat se válet ve sračkách?
 Kateřina
23.11.2021 22:36:35
Qwerjii: Tak to snad chtít moc nebude. A když tak se mnou. Ale ne moc. Vždyť by nám překáželi ti ostatní lidi.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 22:34:36
Nejvíc se mi líbí pracovní morálka DV, které dokáže většinu pracovní doby psát odpovědi na zpovědnici :D Zkusil bych práci na tvém místě někde ve fabrice, to bys potom neměla čas vymýšlet kraviny a hledat životní problémy :)
 Franc
23.11.2021 22:11:41
Vypadá to, že hledáš dokonalost v někom o 10 let mladším, protože chceš všechno štěstí najít jen v něm a díky němu, ale to je nutný důsledek toho, že nechceš žít i pro jiné lidi a činnosti. Mít děti, kamarádky a koníčky dělat i s jinými lidmi. Aspoň je to můj dojem.

Proto uvidíš každou jeho nedokonalost jak pod lupou zvětšenou, protože budeš jen jeho podrobně pozorovat. Myslím, že žena se dvěma dětma, pár kamarádkama a nějakým koníčkem pro volný čas se může realizovat i jinak než skrz manžela, takže potom snáz se může smířit s jeho menšími nedonalostmi ve vzhledu a povaze. Protože on je pro ni velmi důležitý, ale není jediným objektem, na který se upíná, když hlavně žije pro děti. Její život tvoří víc takových důležitých částí.

S tím souvisí další otázka, jestli čekáš, že ON se nebude chtít často setkávat se svou rodinou, když má být pořád s tebou. Co když bude chtít, aby jsi s ním víc času trávila s jeho širší rodinou? Potom najednou mohlo být víc lidí i na ty různé koníčky.
 Qwerjii
23.11.2021 21:48:46
Soudě podle tvých předchozích zpovědí nikdy šťastná nebudeš. Ale nemůže za to tvé okolí nýbrž ty sama. Celkem bych předpokládal, že těch 10 let nebylo zdaleka strašných, kdyby ses na ně dívala objektivním pohledem. Ty ve všem ale hledáš problém, šťouráš se v tom a lpíš na věcech, které jsou nepodstatné a nebo už dávno pryč. Jako by ti to sebemrskačství vyhovovalo. Bohužel je ale velmi málo lidí, kteří by se s takovým postojem dokázali smířit, aniž by tím ve vztahu trpěli. Nezlob se, ale jsi naivní, duševně zakrnělá v pubertálních romantických představách.
 mcc
23.11.2021 19:53:46
Positive plus: Já vím, ale má to cenu tak pozdě? Taky ho hledám, ale nedaří se mi...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 19:50:38
Chybí ti hormon štěstí serotonin. Nejiš maso? Ok. Tak jez alespoň oříšky, arašídy, vejce, sýry nebo čokoládu. A to v dostatečném množství.
 2MAA
23.11.2021 19:42:41
Zkažené to je, ale vydrž, pořád máš šanci být s NÍM, být zachráněna, vykoupena, vstoupit do té věčné lásky dostat se z pekla.

S umíráním nespěchej. To neuteče.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
23.11.2021 18:46:45
To je zas komedie...
 notvl
23.11.2021 18:35:37
Izumi Miyako: netušil jsem, že se tady schází odborníci na AS, kteří dokážou diagnostikovat AS takhle přes net. Respekt.
Smajlík  vážně nevážně
23.11.2021 18:34:29
Izumi Miyako:
Jo, nevím, co ta diagnóza přesně obnáší, jenom mi to trochu připomíná. Ať už má nebo nemá, v jejích textech je silná argumentační logika a jako bonus jsou gramaticky správně... Žádný blbec by takto nezvládl psát, natož se dobře uplatnit na trhu práce bez berličky v podobě VŠ titulu.
 dotnet Muž22 Kategorie
23.11.2021 18:26:38
Diamond vampire: Určitě ho nemáš. V naší skupině AS chodí fakt zjevy i na zdejší poměry. Ty seš spíše naivní, nepolíbená pořádně životem. A trpíš obcesí, utkvělou představou. Máš třeba talent na jazyky a sebevědomí, ale AS? Ne, vždy sociální neohrabanost je AS. Ono bohatě stačí být jenom extrémní introvert.
 Izumi Miyako Žena32 Kategorie
23.11.2021 18:15:54
Izumi Miyako: Nemám diagnózu, ne že ho určitě nemám, to je rozdíl.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 18:14:11
dotnet: Akorát, že ona žádného Aspergera nemá. Sama to přiznala.
Smajlík  Izumi Miyako Žena32 Kategorie
23.11.2021 18:09:37
Izumi Miyako: Tak my jsme měli společné peníze dávno před svatbou a v mém případě to problém nebyl při rozvodu, dobře jsme se domluvili. Říkám, pro mě není rozdíl mezi rozvodem a rozchodem. Já bych si totiž každého, s kým jsem byla, bez váhání vzala, takže pro mě to není o nic vážnější, že jsem reálně tu svatbu svatbu, protože ten stejně vážný úmysle jsem měli i u těch, se kterými jsem tu svatbu akorát "nestihla".
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 18:07:36
dotnet: První práce byla právě v menší české firmě, ale bylo to na inzerát na prace.cz normálně, žádné známosti nemám. Ale to mělo být původně na půl roku zpracování dat. No a ta šéfka to vybrala jenom podle životopisů, ani nevím, jak, třeba že jsem to měla pěkně strukturované. A oni nás tam hned všechny pozvali na pohovor, ale ani tam pohovor nebyl, jenom prezentace, co budeme dělat a pak se jenom zeptali, jaký chceme úvazek... Takže to bylo jakoby štěstí, že mě vybrala, no... No a z toho, co jsem myslela, že bude praxe na půl roku, jsem tam byla 2 roky...
A pak už jsem šla do korporátu, jak už jsem měla co říct na tom pohovoru.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 18:04:19
Diamond vampire: Myslím, že pokud s někým seš roky je to svým způsobem manželství tak jako tak. Akorát v tom druhém v tom nejsou prstýnky, polibky a SMJ.
Smajlík  Izumi Miyako Žena32 Kategorie
23.11.2021 18:03:32
Aha, já myslel, že jsi hned začínala v korporátu, tak to jo, jestli předtím ještě něco bylo. Asi jsi sebevědomá, umíš se prodat a na pohovoru zapůsobit, ještě v angličtině, z toho bych se asi zhroutil. No snad ten VŠ papír v budoucnu aspoň trochu pomůže.

Izumi Miyako a realista:
No nevím, její projev působí inteligentně dost. A právě ti s Aspergerem mívají obrovské IQ. A taky bývají emočně labilní.
 dotnet Muž22 Kategorie
23.11.2021 18:01:23
Izumi Miyako: Není rozdíl mezi rozchodem a rozvodem, pro mě ne. Kdybych si ho nevzala a byla s ním konkubinátu po tu dobu, byla bych na tom stejně.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 17:59:51
Diamond vampire: Ne, tys měla s tím debilem jenom manželství a teď tu fňukáš, že se chceš zabít. Protože máš celý život v háji, nikdo nesplňuje tvoje šílené požadavky. A tobě připadá, že ti nic nezbylo.

V kontrastu toho ten parchant s debilem není až tak špatná volba jako to, že budu stárnout sama a sama.
Smajlík  Izumi Miyako Žena32 Kategorie
23.11.2021 17:58:47
To je teda výlev! Když jsem tě tak sledoval, myslel jsem, že jsi inteligentnější, no ale to bys asi nebyla tady na zpovědnici..........vzhled nic moc, ale po tomhle si o tobě musím poupravit mínění i jinak.........Nó děvče nemáš to snadný...........asi by to chtělo nechodit na zpovědnici a začít reálně žít.
Smajlík  realista
23.11.2021 17:53:28
Izumi Miyako: No aspoň nemám parchanta s debilem.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 17:52:18
Diamond vampire: Tak to si jenom myslíš, že seš hrozně inteligentní a chytrá a ještě, že je to na tobě poznat.
 Izumi Miyako Žena32 Kategorie
23.11.2021 17:45:36
dotnet: Třeba proto jsem tak limitovaná bydlištěm, že pro mě jsou jediná možnost práce nadnárodní korporáty, co berou podle inzerátů a ne podle známostí jak menší české firmy...
No, tak já jsem prostě poslala nepřibarvený životopis, upřímně jim řekla, co jsem dělala v předchozích pracích, a vzali mě... No a na tady tu práci jsem teda měla pohovor v angličtině, ale vzali by mě i do českého týmu. Ale teda v té době jsem neměla praxi s účetnictvím, toto je první.
Ale ono je na mě asi poznat, že jsem hodně chytrá jako intelektuálně...
Obecně podle mě je nejtěžší najít jako tu první práci, když nemáš co říkat na pohovoru a tak... Ale jak už máš tu první práci, tak na tom pohovoru jim vykládáš, co jsi dělal v té předchozí práci... A první práci jsem získala teda vyloženě štěstím, náhodou, tam ani nebyl ten pohovor, kde bych jim neměla co říkat :-D
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 17:40:20
Ale notak, umíš přece účtovat :) A asi hodně dobře, když se na trhu práce obejdeš i bez vzdělání a známostí. Radši poraď, jak se dostává do nadnárodních korporátů bez vzdělání, zkušeností a referencí? Takové životopisy tam hned hážou do koše...
 dotnet Muž22 Kategorie
23.11.2021 17:34:33
Já si myslím, že psycholog už jí nepomůže, když tu má několik takových "psychologů" a stejně jí to nestačí :D ...
Smajlík  Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 17:33:43
vážně nevážně: A umím teda trochu německy, když jako uvažujeme spíš tady o těch zemích. Nemám slovní zásobu, ale ze školy mám dost zažrané ty základy. Takže kdybych si našla německy mluvícího manžela, s tím, že zezačátku bychom mluvili anglicky, byla bych se nejspíš schopná naučit německy relativně rychle aspoň na to, abych tam mohla trochu normálně fungovat.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 17:30:38
vážně nevážně: Já nemám vysokou školu a nic neumím. Jenom anglicky, mám praxi z nadnárodního korporátů s účtováním... Podle mě by mě tam do kanclu nevzali. Takové jak já tam dělají uklízečky...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 17:29:09
"Je mi jasné, že póvl z východu tam do kanceláře nevezmou. "
Blbost, jen se podceňuješ, pracujou tam tisíce Čechů, jen bys teď měla trochu komplikace kvůli koroně - očkování, pass, ...

Ty zahraniční seznamky (at, de, eu, pl ...) zkus pohledat nebo si založ zvlášť téma, zatím už můžeš třeba překládat inzerát.

A jak píše MSf, tak on je na místě možná i psychiatr, ať ti dají něco na úzkost, kdyby ti bylo psychicky hodně blbě, ale ještě bys to úplně nechtěla vzdávat.
 vážně nevážně
23.11.2021 17:23:31
Diamond vampire: Nepřijde ti zvláštní, že úplně všichni mají jiný názor než ty?
Každý svéprávný člověk by přemýšlel nad tím, jestli nedělá něco, ale strašně úplně špatně.

A myslím si, že psycholog je jediná cesta tomu, abys toho muže našla.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
23.11.2021 17:03:35
vážně nevážně: Teoreticky by to šlo v mojí práci, kdyby to nezjistili, oficiálně musím dělat i home office v Česku. Jenže i tak, jak bych žila třeba v Rakousku s českým platem :-D Je mi jasné, že póvl z východu tam do kanceláře nevezmou.
Říkám, jako POSLEDNÍ šance by to šlo. Jednou mě pustit musí, do konce života mě tam držet nebudou. A jsem dost chytrá, abych jim řekla, co chtějí slyšet, aby mě konečně pustili a mohla bych se zabít. Nejsem totiž ten impluzivní typ sebevraha, ale tne promyšlený...
Třeba by tam mohl být někdo, kdo to má stejně jak já a došel tak daleko, že ho tam zavřeli za to, že se o tu sebevraždu reálně pokusil.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 16:58:15
Tipuju, že Relaxant je spíš ajťácká lopata, která může pracovat full-remote odkudkoliv, což bys mohla zkusit taky. Ale to je jedno, spíš se podceňuješ. To za prvé a pak taky, hlavně, se on může přistěhovat do ČR za tebou, oba dva se můžete nastěhovat třeba do Prahy, to je jedno, to už by se vyřešilo.

A ano, spolublázni by to dost dobře být mohli, takže určitě si to neuzavírat. Myslím, že je dobrá šance, že na okrajích té tvé vztahové Gaussovy křivky jsou lidi, kteří tu odbornou pomoc prostě vyhledají. Rozhodně to stojí za zkoušku a jak píšeš, odpravit se můžeš kdykoliv v budoucnu...
 vážně nevážně
23.11.2021 16:08:38
vážně nevážně: Ten už je podle mě v důchodu, pak je to jedno... Ale já potřebuju chodit do práce. A nedělám si iluze, kde by mě na západě chtěli...
O tom už jsem i uvažovala, že udělám anglickou verzi, bylo by to nahoře jako překlikávací, to asi dává smysl...
Kdybych teda to udělala, můžu dostat typy na anglické seznamky? Jinak na tom Tinderu a tak mám v jazycích i angličtinu a hází mi to jako německy mluvící a Poláky... Tak to by asi pro začátek stačilo, když to přeložím.
Já fakt nevím... Můžou mě násilím zavřít, když ohrožuju sebe nebo okolí, to je fakt. Ale jestli to musí být fakt bezprostředně akutně, nebo to udělá, i když zjistí, že to mám fakt reálně jako ve střednědobém plánu... Neriskovala bych to asi. I když možná jako fakt POSLEDNÍ šance. Tak ten manžel může být někdo z těch spolubláznů teoreticky :-D A zabít se můžu hned, jak mě pustí, kdyby to nevyšlo...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 15:55:47
Ale ty se nechceš zabít akutně, nejsi tam se střepem v ruce a nevyhrožuješ mu hystericky, že se podřežeš. Máš to jen dlouhodobě v plánu, pokud [podmínka]. To je rozdíl a proti tvé vůli tě přece nemůžou nikam zavřít. Když mu to tam s klidem vyklopíš, těžko se ti něco stane. Takže psychology si taky můžeš nechat v záloze, ne?

A o tom, kdo se kam nastěhuje nebo ne, si nedělej iluze, vidíš to moc černě. Podívej se na místní dvojku Odpočinek a ta jeho. Sbalila fidlátka, exitus z ČR a hurá na Kanáry. To je, co?

Takže ani ty zahraniční seznamky rozhodně nezahazuj a pátrej i tam, tzn. možná je na místě i anglická verze webu. :-)
 vážně nevážně
23.11.2021 15:47:10
Cancer123, Rorejs: Děkuju. Já mám právě v plánu o tom vůbec nemluvit, kdyby to bylo blbé. A když to bude dobré, tak jako překvapení.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 15:44:18
Taktéž přeji úspěšné rande a těším se na report, jak rande dopadlo.
 Rorejs
23.11.2021 15:41:50
Diamond Vampire: V tom případě Ti přeju hodně štěstí :-)
 Cancer123
23.11.2021 15:30:24
Cancer123: Ale já mám mít v sobotu rande. Já to tajím jako překvapení, že to sem napíšu až potom.

Rorejs: Jo, jasně, nezná ty nejznámější, seznamka.cz, Tinder, Badoo... Jako ty nejznámější mám pokryté. Jestli někoho nenapadly, je debil.
Tak musí být zoufalý. Zoufalý člověk seznamky má.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 15:27:53
Diamond Vampire: Nenechávej si to v možnostech. Přihlaš se tam, zkus to a uvidíš, třeba žádné další možnosti nebudou potřeba. Pokud ano, jedeme dál.
 Cancer123
23.11.2021 15:27:10
Ouuu, tak to zabolelo mě za NĚJ, jak jsi o něm řekla, že je debil, protože by si založil seznamky a nechodil by ze zoufalství na skupinové psychoterapie. No, on seznamky má, ale ne takové, jako ty. Proto se nemůžete na internetu poznat. A nebo seznamky nemá, protože je tak zoufalý, že je zrušil, protože tě už hledá hodně dlouho a furt nic. Ale pokud je pro tebe zásadní parametry, aby měl seznamku, a přes to nejdete vlak, tak to je pak těžký. Já myslel, že zásadní parametr je, aby tě fyzicky přitahoval a bylo mu 17-20 a splňoval všechny ostatní parametry, ale netušil jsem, že je nutnost mít seznamky tak velká priorita. Asi jo, když jsi o něm schopná říct, že je debil, když by je neměl.

Jinak psycholog nezavolá policii, když mu řekneš, že se chceš zabít. Jen se tě zeptá, proč. Nemusíš lhát. Opakuji, že i když budeš říkat pravdu, tak tě odnikud nevyhodí, ani tě nezavřou do blázince. Ale ty to stejně nechceš zkusit, tak je to jedno. Plácej se v tom marně dál.
 Rorejs
23.11.2021 15:25:51
Cancer123: No, nechám si to v možnostech. Tak co, když tak se tam jednou přihlásím, řeknu, že hledám manžela, zeptám se, jestli můžu dát do chatu ten odkaz... Třeba najdu, třeba mě vyhodí, ale nikdo mi nic neudělá. Za pokus to stojí, nechám si to v seznamu.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 15:22:38
Diamond Vampire: Možná Tě vyhodí, možná ne. Ale za zkoušku by to určitě stálo.
 Cancer123
23.11.2021 15:22:23
Rorejs: Tak to je asi debil, protože takový člověk si založí seznamky...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 15:21:35
vážně nevážně: Když řeknu u psychologa, že se chci reálně zabít, zavolá sanitku a nechá mě násilím zavřít do blázince. Tady to by nefungovalo ho "zpracovat" takhle pod rizikem sebevraždy.
Invalidní důchod by mi vadil právě. Na Slováky mám averzi. Nevadilo by mi mluvit anglicky, anglicky umím dost dobře na to, abych mohla být ve vztahu, kde bychom spolu mluvili anglicky. Jenže Rakušan se sem asi nepřestěhuje, protože tady jsou nižší platy a standard, a já nenajdu práci tam.
A jak to udělat na té skupině. Já fakt neumím lhát a přetvařovat se, a když prozradím pravý úmysl, tak mě podle mě vyhodí. Nevím, jak to funguje reálně.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 15:21:14
NE, NEVYHODÍ TĚ, ANI Z SKUPINOVÉ PSYCHOTERAPIE ANI Z TÉ PLATFORMY NA DOSLECH. I když budeš otevřeně říkat, že jsi tam pouze za účelem hledání manžela. Nevidím důvod, proč bys musela lhát. Nebo snad nechceš udělat všechno proto, abys HO našla? On může být taky tak zoufalý, že zkusí skupinové psychoterapie. Ale ty budeš jen sedět doma a strachovat se, že tě odtud vyhodí. A on na té terapii sedí a říká si, škoda, že tu není holka pro mě. ONA, TA JEDINÁ, KTEROU HLEDÁM.
 Rorejs
23.11.2021 15:17:48
Rorejs: Ale líbat se chci. A to fakt nedám s někým, kdo by se mi nelíbil. Bez sexu bych se obešla, ale bez líbání ne.
Tak reálná rada, jak to udělat? Já neumím lhát a předstírat, že třeba chci změnit přístup nebo tak... Jako nevyhodí mě, když tam řeknu, že jsem se přihlásila, že doufám, že tam najdu manžela? Já fakt neumím lhát a předstírat něco. Já bych to fakt vyklopila na rovinu.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 15:17:47
Tak to už je na tobě, jak nenápadně si ho nebo ji zpracuješ, aby vyhověli tvým zájmům, kdyby viděli, jak jsi zoufalý případ. To nemyslím, jako urážku, ale tak, že jsi ochotna, schopna se kvůli tomu zabít. Pokud odmítnou, tak je zahodíš a zkusíš jiného.

A ty odkazy, co dává Rorejs, taky můžou být zajímavé. Že tam třeba budou mladí, co by za to stáli. Ale to zřejmě musíš zkoušet taky, nejen čekat, až se někdo ozve.

Máš něco proti cizincům z okolních zemí, kulturně podobným? Slovensko, Polsko, Rakousko? Tam by se taky možná dalo zapátrat.

Nebo nějaké chráněné dílny a různí lidi s invalidním důchodem stranící se společnosti, pokud by ti to nevadilo. Možnosti jsou, ale je nutné hledat, zkoušet...
 vážně nevážně
23.11.2021 15:15:42
NEODIGNORUJ TOTO: Tady je skupina Na doslech, dělají ji lidé z Masarykovy univerzity v Brně, je to online setkávací platforma, kde každý je slyšen a ostatní slyšeni také. Dost velká šance někoho potkat, mladého studenta, který si tam chce vylévat srdíčko. Je to zdarma: https://nadoslech.cz/ Nic než Skype k tomu není třeba.

A "starý hnusák", jak nazýváš všechny nad 20 let, by sex nechtěl. Věř nebo ne existují asexuálové i mají seznamky. Takže, ne, pokud by ten "starý hnusák" (chlap nad 20 let) byl asexuál.
 Rorejs
23.11.2021 15:15:23
Upřímně, co máme říkat my ostatní? Nejsi sama, kdo doufal v tu lásku až na věky. A máme leda oči pro pláč. Buď ráda, že si vlastně nic neprožila a ty roky, tě nijak nepoznamenaly.
 Izumi Miyako Žena32 Kategorie
23.11.2021 15:13:45
TheTruth: Furt je tady největší šance, že se tady ten pravý přijde vybrečet, jak je sám.

Cancer123: A to by mě nevyhodili, když neumím lhát, a otevřeně bych říkala, že odmítám změnit svůj přístup a trvám na tom, že prostě jediné řešení je najít někoho, kdo to má stejně?

Rorejs: A ten starý hnusák by asi sex nechtěl, že?
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 15:10:57
vážně nevážně: Já nevěřím, že by mi chtěl reálně pomoct, víš. Já si myslím, že by byl/byla jako vy. Že by mi cpal nějaké ty poučky, jak mám být v pohodě sama, najít si kamarády, najít si nějaké koníčky... Já prostě fakt reálně nemám důvěru, že by to pro mě udělal, že by to pochopil. Já vidím tady, jak mě NIKDO nechápe, tak fakt nevěřím, že by mě pochopil psycholog, co ještě ze školy má naučené ty poučky, jak bych měla mít koníčky a kamarády, a že nejdřív mám být šťastná sama, abych mohla být šťastná s někým. Prostě ve mně není ani zrníčko písku důvěry v to, že by mi ten psycholog mohl pomoct, že by to pro mě udělal, že by třeba vhodným klientům dával ten odkaz.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 15:10:47
DV: Tak očividně to tady nefunguje. Je to tu zadarmo, nic za to neplatíš, tak nemůžeš požadovat konkrétní služby. Logický krok je říct si " aha, tady mi píšou samé sra*ky, tak jdu jinam" a né pořád jak kolovrátek.
 TheTruth
23.11.2021 15:08:05
Diamond Vampire: Však za jiným cílem bys tam přece ani nešla ne? Nejde Ti o terapii, ale o seznámení. Musíš zvýšit možnost výskytu osob o které stojíš. Nikdo by nic neprokoukl, neboť Ty ty problémy opravdu máš. No a že bys tam šla pod záminkou seznámení, to je věc jiná. Zkusím se Ti po něčem podívat.
 Cancer123
23.11.2021 15:08:05
"Jenže pro mě je 100%, nebo NIC. Mě nikdo nepřitahuje třeba na 70%. Mám to binární, ANO, nebo NE. A pak ani to objímaní není ono, když je to bez toho citu..." Takže když přeješ mámě k narozeninám, obejmeš ji, dáš i pusu, tak je to bez citu? Co ty jsi za člověka... Nebo ségru, jsi nikdy neobjala? Jakože tvoje parametry na protějšek jsou zabijácké a nereálné a nejvíce by fungovalo, kdys trochu upustila od toho fyzického vzhledu, potažmo věku. A šlo by ti to nejlíp, protože o sobě hlásáš, že pro tebe sex ve vztahu není priorita. Ale už jsme si tady zvykli, že nemluvíš pravdu. Že vlastně je pro tebe sex hodně důležitý a tvoje informace o tom, jak bys mohla mít vztah bez něj jsou jen pózy.

Jinak tady máš odkaz na terapeuty v Brně, kteří dělají skupinové terapie: https://www.znamylekar.cz/osetreni-sluzby/skupinova-psychoterapie/brno

Tady je skupina Na doslech, dělají ji lidé z Masarykovy univerzity v Brně, je to online setkávací platforma, kde každý je slyšen a ostatní slyšeni také. Dost velká šance někoho potkat, mladého studenta, který si tam chce vylévat srdíčko. Je to zdarma: https://nadoslech.cz/ Nic než Skype k tomu není třeba.
 Rorejs
23.11.2021 15:07:27
Cancer123: Není co, jsou to pro mě zásadní věci, abych v tom vztahu byla šťastná. Prostě musím najít toho správného, tu jehlu v kupce sena, drahokam v kupce sraček. A tu šanci zvýším, když budu víc vidět a budu mít víc inzerátů. Je to o náhodě, o správném čase a místě, aby ten inzerát viděl ON.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 15:06:23
...Já so fakt nemyslím, že by mi psycholog dělal dohazovače mezi klienty, to by bylo podle mě i neetické, že to jako nesmí. Takže to fakt jako asi nepůjde. Kdyby to tak reálně fungovalo, že třeba by mohl mít klienty, co jsou na tom stejně a mohl nás seznámit, jdu tam bez váhání, ale tohle podle mě fakt nesmí, za to by mohl přijít o licenci...

Však by ses k tomu postupně dopracovala tak, že bys jemu (nebo jí) řekla, jak na tom jsi a že to myslíš vážně se sebevraždou... Když už by tě znal, poznal blíže, tak by to věděl, věděl, že jsi toho schopna a ten kontakt na tebe (web) by jim mohl předat, pokud by usoudil, že by byli 'přesně' jako ty. Ale to bys tam musela nejdřív zajít nebo chodit.

Nebavíme se o obtěžování klientů, ale o nenuceném zprostředkování kontaktu.
 vážně nevážně
23.11.2021 15:04:07
Diamond Vampire: Spoustu lidí doufá že to tak nedopadne, ale musíš pochopit že pokud Ti to takhle nevychází, je zkrátka potřeba něco změnit. Každý kdo Ti píše o realitě která by Ti mohla pomoct dívat se na věci z jiného úhlu pohledu. Ty sama v pohodě nebudeš, to je mi úplně jasný. Proto musíš jednat tak abys sama nebyla, tudíž zkusit něco dělat jinak.
 Cancer123
23.11.2021 15:01:43
Cancer123: No, tak to bych tam chodila, ne za účelem terapie, ale vyloženě s cílem se seznámit. Ale třeba by to prokoukli a nevzali by mě tam :-/ Ale to bych i uvítala odkazy a kontakty na takové skupiny s vhodným zaměřením, kde by mohla být vhodná věková skupina pro mě.

Rorejs: Jenže pro mě je 100%, nebo NIC. Mě nikdo nepřitahuje třeba na 70%. Mám to binární, ANO, nebo NE. A pak ani to objímaní není ono, když je to bez toho citu...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 14:59:04
Cancer123: Zlato, za 10 let budu dávno mrtvá, jestli ho nenajdu :-)
Kdo se mi snaží poradit? Kdo mi hází odkazy na seznamky, kam bych si mohla dát reklamu? Žádné reálné rady nevidím. Jenom sračky, jak má být v pohodě sama...

TheTruth: Tak ale když já třeba založím zpověď, ať mi lidi poradí seznamky a stránky, kam bych mohla dát ten svůj odkaz, a ten odkaz nedostanu ani jeden jediný... Zato spoustu sraček, jak se mám naučit být sama. Jako já úplně jasné píšu, o jaké rady stojím a jaké ne. To fakt není moje vina, že mi lidi píšou tak mimo.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 14:58:12
Diamond Vampire: Mimochodem ten psycholog či nějaká skupinová terapie je ve finále přesně to co potřebuješ. Víš kolik lidí tam chodí řešit psychické problémy vzniklé podobnou situací jako máš Ty? Nebude Ti je dohazovat on, ale šance se tam seznámit skutečně jsou.
 Cancer123
23.11.2021 14:56:51
"To je stejné, jak si nevybereš být gay, já fakt nemůžu z to, že starší se mi hnusí."

Proč spoustu gayů má z předchozích vztahů děti? Podle tvé teorie by žádný z gayů a leseb neměli mít děti, protože sex s opačným pohlavím je vyloženě odpuzuje. Ale mají! Kde je v tvé teorii chyba? Také říkáš, že bys klidně měla vztah/manželství bez sexu, že to není to hlavní. Tak o co jde? Taky ti není opačné pohlaví tak odporné, abys nějakou ženu neobjala, nedala ji pusu, nechytila za ruku, tak to můžeš udělat tak i s chlapem, který tě bude přitahovat jen na 70 %, ne úplně na 100 %. Bude tě mít rád, bude splňovat všechny tvé parametry... Tak nebude problém vydržet bez sexu, když jediný, co bude drhnout bude fyzická přitažlivost, že nebude na maximu.
 Rorejs
23.11.2021 14:53:27
vážně nevážně: Ne, to ne, já nejsem na to trochu tam, trochu tam. Já chci udělat v životě rozdíl jednomu konkrétnímu člověku, v tom vidím smysl... Ne že každému trochu a ve výsledku to pro nikoho nebude jako wow. Já prostě chci udělat reálný rozdíl pro jednoho, aby to maximálně pocítil.
Já so fakt nemyslím, že by mi psycholog dělal dohazovače mezi klienty, to by bylo podle mě i neetické, že to jako nesmí. Takže to fakt jako asi nepůjde. Kdyby to tak reálně fungovalo, že třeba by mohl mít klienty, co jsou na tom stejně a mohl nás seznámit, jdu tam bez váhání, ale tohle podle mě fakt nesmí, za to by mohl přijít o licenci.
A já prostě nejsem špatná, já nemám problém. Jenom prostě jsem v těch věcech na okraji Gaussovy křivky, to je celé, to není porucha, jenom jsem jinak nastavená...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 14:53:20
Diamond Vampire: Máš pravdu, s odporem to dělat nejde. Avšak každý další rok jsou Tvé šance menší a každý ví že dokonalý protějšek neexistuje. Musíš z něčeho slevit, jinak sem za 10 let budeš psát furt to samé. Máš tu spoustu dobrých rad od lidí co se Ti fakt snaží poradit, je škoda že to nevidíš a jedeš si tu svou vysněnou představu která ani v nejmenším neodpovídá realitě. Byl jsem fakt úplně stejnej, proto vím jakou síť kolem sebe máš vytvořenou.
 Cancer123
23.11.2021 14:52:53
DV: Pak je zbytečné to neustále zmiňovat, když jsi v tom plně rozhodnutá. Ono někteří to totiž špatně chápou jako volání o pomoc a proto zbytečně ztrácí čas psaním rad. Případně doplň na konec informaci, že o žádné rady nestojíš, ať to lidi tolik nemate.
 TheTruth
23.11.2021 14:49:53
Nazval bych to dědkofobií. Určitě od 30 let a výš lidé mají vrásky a jsou hnusní.
 matouch3 Muž49 Kategorie
23.11.2021 14:49:23
Ten majetek ještě můžeš rozdělit - část na lidi, část na zvířátka (tuším, že máš ráda kočky, už nevím), část Pajkovi na Zpovědnici. Přece jen, ta ti taky dost pomohla, ne?

A ten psycholog by ti pomohl v tom, že by s tebou probral tvé pohledy, prožívání a mohla bys zjistit, že by to šlo i jinak, ani by tě to nebolelo. Myslím si, že za zkoušku to stojí před tím konečným rozhodnutím se odpravit. A to i víc různých, různé, kdyby ten první nevyhovoval. Třeba by měli u sebe mladé klienty, kteří by ti vyhovovali a dokázali by vás dát dohromady, třeba i jen tak, že bys jim nechala svoji 'vizitku' s webem. Nevíš, dokud nezkusíš...
 vážně nevážně
23.11.2021 14:47:51
Cancer123: Jenže já s ním mám mít fyzický kontakt, objímání, hlazení, líbání, sex... Asi chápeš, že to nejde dělat s odporem. To je stejné, jak si nevybereš být gay, já fakt nemůžu z to, že starší se mi hnusí. Orientaci si nezvolíš, asi je to taky forma orientace...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 14:46:17
vážně nevážně: Nejspíš by to byl ten devatenáctiletý. On sice chce děti, proto nemůžeme být spolu. Ale jinak jsme si jistá, že je hodný, věrný, oddaný, že si to zaslouží, že by nikdy holce neudělal to, co mi udělal Honzíček, že jak s nějakou bude, tak by ji nikdy neopustil... A jemu by to pomohlo, má to taky těžké v rodině, pomohlo by mu to při škole, pak by mu to pomohl, jak najde tu pravou, se kterou bude mít ty děti...
O nikom lepším, kdo by si to zasloužil, momentálně nevím.

TheTruth: Ale tak to je. Je to jediné logické řešení, jediné možné východisko při neúspěchu.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 14:45:58
Diamond Vampire: Takže Tvůj životní cíl je strašně ovlivňován vzhledem, tím to máš těžší. Ano, někdo takový být určitě může, ale spíš.jen ztrácíš další léta která už zpět vážně nevrátíš. Byl jsem stejný, taky jsem hledal mladší slečny abych si vynahradil celý život v osamění, ale s takovým nastavením jako jsem měl já a máš ho i Ty to prostě nejde. Hodně štěstí při hledání
 Cancer123
23.11.2021 14:45:11
DV: jsem jenom čekal, kdy nás - některého ze starých dědků - vykopneš a řekneš, že o rady dědků nestojíš. Mám takové dejavu, že se mi to stalo před 10 lety. Bylas první, v mých 40 letech, kdo mě vykopl za nezjištnou radu - tenkrát mou první a poslední tobě- že o rady dědků nestojíš.

Nepíšu to proto, že mě to urazilo (beru to v širších souvislostech), ale je to součást tvého problému, který (a to chci zdůraznit) si měla už v 17 letech.
 matouch3 Muž49 Kategorie
23.11.2021 14:42:26
DV: tak zkus příště vynechat ty srdceryvné pasáže o sebevraždách a třeba ti tu pak nebudou všichni cpát psychologa.
 TheTruth
23.11.2021 14:41:34
Cancer123: Jenže by musel vypadat hezky. Ale já jsem taková byla i před těmi 10 lety, chtěla jsem to samé, takže on může taky. Akorát třeba on nebude muset projít tak dlouhým peklem, protože ho zachráním dřív.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 14:40:23
vážně nevážně: Protože prostě nevidím, jak by mi to mělo pomoct. Když mám do něčeho investovat čas a peníze (protože za to se platí), musí to být přímá cesta k tomu cíli.
No, o tom nápisu jsem neuvažovala, akorát pohřeb nechci, chci spálit a pohřbít bez obřadu. Způsobů pár mám, teď se mi i objevil nový... Nechala bych pár kopií ručně psané závěti, jednu bych si nechala u sebe, pár poslala poštou, aby nebylo riziko, že se to ztratí, tam by fakt bylo to nejnutnější, komu dát majetek prostě. Určitě bych napsala poslední zpověď, osobní maily pár lidem, někoho bych pověřila i tou závětí, ať to pak dá vědět tady na Zpovědnici i s odkazem na případný článek o tom... Nemám vybraného toho dědice. Nechci, aby to šlo rodině, když mě nepodporují. Sestra by to prošustrovala. Měl by to být někdo jako já, mladý, jedno jestli kluk nebo holka, mladý pár. Mělo by to tomu člověku / těm lidem pomoct si zařídit ten hezký život spolu.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 14:36:06
Diamond Vampire: Když od někoho něco vyžadujeme není to dobrovolné.
Nejlíp Ti radila sympatická slečna mráček plný třpytek, zkus vzít její radu vážně. Věřím že někde takový člověk kterého hledáš je, nicméně pokud má být úplně stejný jako Ty a má chtít to co Ty, nebude mu 17. Bude to kluk jenž promrhal 10 let které nedokáže vzít zpět.
 Cancer123
23.11.2021 14:29:07
Než bys to zabalila, tak můžeš zkusit toho psychologa, psycholožku, jak radí níže.
Proč že tam vlastně nechceš jít? Chceš nějaké pomoct najít?

A když jsi tak odhodlaná, že to skončíš, máš aspoň vybráno, co chceš nechat napsat na náhrobek a jak to provedeš?
 vážně nevážně
23.11.2021 14:27:52
Cancer123: Ale on musí zároveň vlastnit mě. Já nechci jako ho nutit být se mnou, on to má chtít dobrovolně a vyžadovat to samé ode mně.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 14:24:36
Vzdy ked vidim ze tu pise DV tak to zvacsa ignorujem, pretoze DV nezije v realite ale v iluzii ktoru si si sama vytvorila... Vsetci muzi ziju v realite, tu kde zivot nie je fer, tu kde sa uspech dosahuje velmi tazko a za vsetok uspech musis vzdy nieco ine obetovat(cas, peniaze, vytvalos a ine).
Ty stale basnis o dakom chlapovi s ktorym vytvoris spiritualne puto kde bude on mladsi a uplne oddany tebe a spolu budete jeden unikatny tvor..... hladas jednorozca, ktory zije v rozpravkach.
DV tebe niet pomoci a cim skor si to uvedomis tym to bude lepsie... mozes z oblakov pristat na tuto zem a skusit sa zaclenit medzi nas obycajnych ludi. Prestat fantazirovat a skusit si dat zivot dokopy, bo ak cakas ze sa objavi onen dokonaly chlap a vytiahne ta z tych shitovych veci do ktorych si sa dostala tak to sa nestane.... uvedom sa... Nikto z normalnych ludi nechce vedla seba partnerku ktora ho bude brzdit, ktora sa o seba nevie postarat, nema konicky a bude nonstop s nim... Muz potrebuje cas od casu aj slobodu, preto ta muzi opustaju ked ta spoznaju dostatocne...
 taky tipek
23.11.2021 14:21:26
TheTruth: Tak třeba teď jsem chtěla probrat ten problém ztracených 10 let... Taky jsem třeba naivně doufala, že se někdo vyjádří k tématu, což chválím, že někteří jo... Ale já fakt nikde ani v nejmenším nenaznačuju, že stojím o sračky, jak se mám naučit být šťastná sama... Takže mi nepřijde nefér tady ty kecy ignorovat a vytírat si s nima prdel.
A tak mně je jasné, že mi nikdo třeba s tady tou zpovědí jako NEPORADÍ. Ale mně třeba pomáhá popovídat si o tom, když mě to napadlo... A fakt tady se pár lidí vyjádřilo, že si o tom se mnou popovídali, to oceňuju.

matouch3: Jo, jenže nejsme v Indii a dohazovačky tady nemáme...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 14:20:51
Nebude snadnější rovnou napsat že hledáš kluka který chce být vlastněn, bez soukromí a možností dělat něco jiného než být s Tebou? Někomu to třeba může vyhovovat. Takový dlouhý inzerát kde se člověk ztrácí v informacích toho moc neřekne.
 Cancer123
23.11.2021 14:18:05
BT: ještě teda hlavní účel toho srovnání měl být, že každý z nás v okolí najde někoho, kdo má nějakou zvláštnost, zvláštní požadavky, s kterými může těžko žít, které mu ubližují.
Každé srovnání je hloupé, ale dle mého jsou na místě situace, kdy je efektnější kratší sdělení byť trochu zavádějící než vysvětlování všeho kolem.

DV: v pohodě..nedošlo mi to.
(A ještě naposledy: pakliže člověk koná a nestačí na to, tak je na místě odborník)
 matouch3 Muž49 Kategorie
23.11.2021 14:17:26
DV: Nepřijde ti to trochu nefér vůči všem ostatním, co ti tu píšou komentáře? Že je vlastně vodíš za nos, protože účel tvých příspěvků je čistě seznamovací? Někteří už to dávno prokoukli, ale pořád se najde dost takových, co ti věnují čas, protože ti chtějí pomoct. Nebo jsou to pro tebe přijatelné vedlejší efekty?
 TheTruth
23.11.2021 14:08:51
TheTruth: Je to místo, kde je největší šance, že by se mohl vyskytnout ten pravý. Takže to prostě budu zkoušet, ať je účel jakýkoliv.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 14:05:30
Diamante, přečti si jak se jmenuje tento web a co je jeho náplní. Jestli najdeš slovo "seznamka" tak ti fakt někoho dohodím. To je jako vstoupit do pekárny a divit se, že je tam samé pečivo.
 TheTruth
23.11.2021 14:05:27
Ten tvůj jediný cíl a tvá očekávání jsou úplně odtrzene od reality. Psycholog by ti možná pomohl uvidět to, co vidí uplne všichni kromě tebe. Pokud bys samozřejmě chtěla a byla ochotná si přiznat, ze problém není v nedostatecnem množství inzerátů. Když bys pochopila, konečně by ses mohla posunout. A pomohlo by ti to podle me násobne víc, než kdyby ti za ruku přivedl toho nejpravejsiho pravého.
Smajlík  Teq
23.11.2021 14:02:30
bilej tygr: nikde jsem nepsal o tom, co je v možnostech psychologie. Jestli to tak vyznělo s tím těžko hledatelným srovnáním (které je koneckonců vedlejší), tak je mi to líto.

Psychoterapie je jistě víc než radění. Mým cílem bylo, to co nejlépe připodobnit pro danou situaci. Zkus to také, jak zkoušíš dál. Každý po svém ve vší úctě. Ne, nezlobím se, jen reaguji a vysvětluji.
 matouch3 Muž49 Kategorie
23.11.2021 14:00:57
matouch3: Ale já to píšu furt. Ale já třeba napíšu zpověď, ať mi poradíte seznamky jako vyloženě odkazy, kam si můžu dát inzerát a vy mi radíte sračky, že se mám naučit být sama... Tak co mám jako dělat? Třeba jsem naivní a furt ještě doufám, že to někomu dojde a poradí mi reálně prakticky, kam si dát reklamu třeba...
Jako já píšu, co hledám, já říkám, o jaké rady stojím. Že vy to ignorujete a radíte mi ty vaše sračky, jak to nemám chtít a být šťastná sama, to není moje chyba, já ani v nejmenším nenaznačuju, že bych o takové "rady" stála...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 13:59:38
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
23.11.2021 13:55:39
DV: jo ták. Není po tom lepší rovnou napsat těm, kteří reagují, že o jejich rady nestojíš?

Nebo pokud to pojímáš jako inzerát a bojíš se, že ti na zpovědnici neprojde, možná je lepší nereagovat vůbec, ne?

Když nestojíš o rady druhých, tak jak zařídit, aby zbytečně kvůli tomu neztráceli čas? Přemýšlelas o tom někdy?

Nevyčítám ti nic, ale není tohle mrhání času ostatních (jejichž motiv je pomoc) k zamyšlení?
 matouch3 Muž49 Kategorie
23.11.2021 13:49:02
TheTruth: To je vlastně pravda, já to nepopírám. Já to dělám proto, abych byla vidět, aby byla možnost, že ON si mě všimne.

bilej tygr: No, mně nemůže psycholog pomoct, to je jasné. Já nejsem magor a reálně mi prakticky s tím hledáním nepomůže. Jsem extrém, ale ne magor. Někomu zas vyhovuje žít prostě mingle celý život, to je taky extrém. Já jsme opačný extrém, že s ním chci být 24/7. Jo, je to extrém, to nepopírám. Ale není to vada ani porucha, prostě je to odlišné nastavení, většina lidí to má tak uprostřed nějak...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 13:45:20
Diamond Vampire: Nenech se zmást tím, co to Matouch píše o možnostech psychologie.
Při vší úctě, Matouchu, vážím si tě, ale psychoterapie toho opravdu umí trochu víc, než vysvětlit, proč se nemá čurat na památky. Psychoterapie opravdu není jen radění, jak si spousta lidí na zpovednici myslí.
Ovšem ne všichni psychologové dělají psychoterapii, právě poradny jsou převážně od toho, aby se tam především radilo.
I když tím zase nechci říct, že je psychoterapie všemocná. Pořád může poskytovat jenom pomoc, neřeší problém za člověka. Ale může pomoct najít třeba právě to, v čem je člověk zaseklý, co dělá pořád tak, že se míjí účinkem.
Můj osobní názor je, že by ti nejvíc mohly pomoct rodinné konstelace.
 bilej tygr Muž70 Kategorie
23.11.2021 13:41:36
Že vás to pořád baví, pokoušet se to DV vysvětlit. Vždyť tu mele pořád to samé už aspoň půl roku v kuse a nejednou napsala, že si s vašimi radami max vytře pozadí. DV zakládá tyhle příspěvky jen z jediného důvodu. Doufá, že se jí podaří někoho sbalit skrz lítost. Že tu někdo přijde, uvidí smutnou princeznu v nesnázích, probudí se v něm spasitelský komplex a zachrání jí. Nic víc, nic míň. Je to jen nestandardní forma inzerátu, ne žádost o radu.
 TheTruth
23.11.2021 13:41:22
Asi bych do toho s tebou už nešel, bylo by to jak hodit párek do předsíně. To radši mladší a nepoužitou.
Smajlík  Havel
23.11.2021 13:39:33
A taky s těmi staršími si nemám co říct třeba, když už teda aspoň vypadají dost mladě, abych jim dala like. S osmnáctiletými si prostě rozumím, ale s věkově přiměřenými to nejde ta konverzace, nemáme si co říct...

matouch3: Tady to dělám spíš proto, že si to může ten správný kluk přečíst a napsat mi.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 13:37:48
"Jakože budeme s pscholožkou procházet seznamky a bude mi radit? Já bych tam šla jenom, kdyby mi fakt reálně prakticky pomáhala najít manžela."

"Takže je zbytečné tam chodit, když mi to nepomůže k cíli."

---------------------------------

Od nás taky nečekáš, že budeme s tebou procházet seznamky. Čekáš od nás radu? Nebo se chceš jen tak svěřit?
MINIMALNE s tím ti psycholožka pomůže víc, než my tady v nějaké internetové diskuzi.
 matouch3 Muž49 Kategorie
23.11.2021 13:30:27
DV: Rezignuju :D
 Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 13:29:03
ffgrgr: Zoufalce lituje každý, co s nimi jiného.
Smajlík  Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 13:28:46
matouch3: Takže je zbytečné tam chodit, když mi to nepomůže k cíli.

Mráček plný třpytek: Radši ať je v mladším těle, ať mu nemusím vyčítat, proč mě nenašel dřív.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 13:28:41
"On má prostě být stejný jako já."

Spíš si asi chtěla napsat, má být stejný jako já, akorát ho musí přitahovat cca o 10 let starší ženy. Když by byl stejný jako ty, tak by ho přitahovali o 10 let mladší ženy, a to by byl pedofil. Možná je, sedí za to ve vězení a nemá možnost se připojit na internet. Tak proto ho nemůžeš najít.

Musíš říct, musí být úplně stejný jako já, akorát ho musí přitahovat cca o 10 let starší ženy. A mimochodem splňovat milion mých dalších požadavků.
 Rorejs
23.11.2021 13:27:00
DV: ne psycholožka nebude s tebou listovat inzeráty.
Ona jenom zařídí, abys byla víc šťastná.

Když mě bude naplňovat v noci čůrat po památkách v Praze a nebudu moc bez této zvláštnosti žít, tak psycholožka mi vysvětlí, že je to divné, vysvětlí, že to nechci a zařídí to, aby se mě samotnému to nelíbilo.

Stejně tak u tebe. Že nemůžeš najít ideál znamená ne že málo hledáš, ale hledáš nějakou blbost, pitomost, která je prostě s něčím dalším u tebe v rozporu.
 matouch3 Muž49 Kategorie
23.11.2021 13:26:59
DV: JÁ TĚ CHÁPU. MUSÍ BÝT PROSTĚ JAK TY. TAK HLEDEJ DÁL. NĚKDE TA DĚTSKÁ TVÁŘIČKA A DUŠIČKA VE STARŠÍM TĚLE JE.
 Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 13:24:44
Mráček plný třpytek: Ale musel by být i vzhledově zaseknutý. A to ti starší kluci nemají ten vzhled...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 13:23:55
Mráček plný třpytek: Ale jak bych se cítila vedle někoho, kdo mě NEPOTŘEBUJE. Jako představ si to, on by byl pro mě VŠECHNO a já pro něj jenom bonus, klidně by beze mě mohl žít... Cítila bych se nemilovaná, byla bych nešťastná, bála se, že mě opustí. Do toho bych nešla. Musí mě POTŘEBOVAT.

Rorejs: To není pravda. Máme mít nějaký fyzický kontakt, takže to asi nemůžeme dělat se zhnuseníma odporem... Taky spolu musíme být schopní reálně žít, takže se na těch věcech musíme shodovat.

ffgrgr: Co když já chci být taky vlastněná a ovládaná? Já chci VZÁJEMNOU závislost. Já odmítám někoho měnit. On má prostě být stejný jako já, stejně mi zakazovat chodit někam bez něj a tak...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 13:23:36
MOŽNÁ JE NA ČASE SI PŘEŘADIT VĚKOVOU KATEGORII NA SEZNAMCE A HLEDAT DÍTĚ V 27LETÉM TĚLE
 Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 13:21:44
DV: "Že mě fyzicky táhne skupina, kde jsem mentálně. To dává smysl, ne?"

No brávo. Tak to je. :D O tom mluvím .. a holka když tak věříš v to, že ten člověk bude úplně stejný jak ty, NENAPADLO TĚ TŘEBA, ŽE I TOHLE BUDE MÍT STEJNĚ ? HM ? :D
Smajlík  Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 13:19:50
Vám je jí furt líto lidi , ale měli by jste si uvědomit, že jí jde hlavně o to najít někoho koho bude manipulovat,řídit atd. prostě totálního podpantofláka s nízkým sebevědomím , kterému bude řídit život .Nebude to rovný vztah a ten dotyčný bude chudák, ale to je zbytečné když vám to nedošlo doteď tak už nikdy..
 ffgrgr
23.11.2021 13:19:38
"Já potřebuju někoho, kdo mě POTŘEBUJE, u koho reálně hrozí, že by se zabil, kdybych ho opustila, ne někoho, kdo je sám šťastný a já pro něj budu jenom bonus. Ono stejně by mě takový člověk nechtěl, že by nesnesl, jak se na něho pověsím. Tohle zrovna musíme mít stejně."

No vidíš, takže musíte mít jen tohle společné = aby vydržel, jak se na něj pověsíš. Takže nějaké chlupy v podpaží ti mohou být fuk. Nebo například děti, taky to není důležitý faktor, že by je chtěl. Nebo že bude chtít bydlet na vesnici v rodinném domě se zahradou. Nebo, že si tě nebude chtít vzít.

V podstatě stačí ten jeden požadavek, aby ustál, že se na něj pověsíš. Ostatních sto miliónů požadavků na něj by měly jít stranou.
 Rorejs
23.11.2021 13:19:15
DV: Třeba najdeš někoho hodně tolerantního :D
 Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 13:14:48
bilej tygr: Tak jsem se schválně dívala na jednu seznamku a mám tam drtivou většinu matchů 18-22. Mám tak asi dva 27, ale mám podezření, že tam mají starou fotku. Fakt se nedívám jako na to číslo, ale fakt to mám asi jako orientaci, že starší se mi nelíbí... Já za to fakt nemůžu. To je stejné jak to, že si nevybereš být gay. Já jsem si nevybrala, že se mi líbí jenom puberťáci. Asi je to i tím mentálním věkem. Že mě fyzicky táhne skupina, kde jsem mentálně. To dává smysl, ne?
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 13:11:07
bilej tygr: Jo, já chci, aby měl ten mentální věk stejný. Ale musí se mi líbit. Já ty profily neodmítám kvůli tomu číslu, co je tak napsané, ale kvůli tomu, že se mi ti starší NELÍBÍ. Prostě jsou mi fyzicky odporní, působí na mě strašně staře... Není to kvůli číslu, je to kvůli tomu vzhledu. A já neovlivním, kdo mě přitahuje. Nevybereš si být gay, nevybereš si, že tě přitahují JENOM tak mladí. Neboj, to já nezahazuju automaticky kvůli tomu číslu.

Mráček plný třpytek: Tohle je zásadní. Zoufalka jako já se NIKDY neshodne s někým, komu nevadí být sám, to by ho dusilo, nechtěl by mě.
Já potřebuju někoho, kdo mě POTŘEBUJE, u koho reálně hrozí, že by se zabil, kdybych ho opustila, ne někoho, kdo je sám šťastný a já pro něj budu jenom bonus. Ono stejně by mě takový člověk nechtěl, že by nesnesl, jak se na něho pověsím. Tohle zrovna musíme mít stejně.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 13:09:13
BILEJ TYGR SI ZASLOUŽÍ MEDAILI A VYSTIHL DOKONALE MŮJ NÁZOR


:D :D
Smajlík  Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 13:05:52
Mráček to píše dobře o tom věku.
Člověk má nějaký věk fyzický, a nějaký svůj vnitřní, na jaký se cítí. I ty přece máš ten svůj mentální věk jinde, než je ten kalendářní.
A můžeš najít někoho, kdo má ten mentální věk stejný, jako ty - tj. těch 17 třeba, ale kalendářně to má úplně jinak. To ale poznáš, až ho budeš znát trochu důvěrněji, ne podle údaje v inzerátu.
A tohle nepíšu jako nějakou teorii, to je zkušenst z mého života.
Myslím, že si to hledání zbytečně kazíš tím kladením přísných podmínek. Kdybys to trochu nechala přírodě, určitě by to šlo líp.
 bilej tygr Muž70 Kategorie
23.11.2021 13:05:26
No tyvole, já mám dost :D Takže když se ti nějakým zázrakem podaří najít někoho, kdo projde tvým sítem a bude tě chtít, tak ho ještě zdrbeš za to, že tě nehledal intenzivněji? Ty jsi materiál, tebe jednou budou ukazovat studentům na přednáškách.
 Lolos
23.11.2021 13:03:51
DV:
Nemyslím, že spřízněná duše je ve všem na 100% stejná, vždycky je tam nějaká rozdílnost. Spíš je tam takový ten pocit, který nemáš u nikoho jiného... Já ti nevím :D
A jo, mám tam svou fotku :D
 Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 13:03:17
matouch3: Jakože spolu budeme procházet seznamky a bude mi radit? Já bych tam šla jenom, kdyby mi fakt reálně prakticky pomáhala najít manžela. Teoreticky bych třeba byla ochotná jít na skupinové sezení kvůli tomu, že bych doufala, že tam bude někdo stejně nastavený. Já mám jediný cíl a všechno dělám jenom pro ten jediný cíl.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 13:01:22
Viz Fanoušek.
K psychologovi nechodí blázni. Psychoterapie spočívá v tom, si setřídíš své myšlenky, třeba zjistíš, že na čem lpíš je v rozporu s něčím, co sama odsuzuješ. Pomůže ti najít cestu a náhled na život.

Já jsem prvně s těmi, kteří tě posílali k psychologovi nesouhlasil. Myslel jsem si, že takové rozhodnutí oslabí tvůj enthusiasmus. Ten je na tom všem nejdůležitější.

Ale vyber si psycholožku, která ti sedne. Jsi šikovná, bude to chvíle.
A spoj to dohromady, pracuj na psycholožce a na nové známosti. Bude se to krásně doplňovat.

S touto investicí najdeš někoho dřív.
Smajlík  matouch3 Muž49 Kategorie
23.11.2021 12:58:16
Mráček plný třpytek: Tak jestli není jako já, tak to není moje spřízněná duše. Ten pravý by měl taky milion seznamek a hledal mě. Asi bych nemohla být s někým, komu bych musela vyčítat, proč mě nechal v pekle, proč mě nehledal...
Já prostě automaticky vyřazuju takové, co nejsou zoufalí...
No, jestli máš svoji fotku v profilu, tak asi vypadám mladší.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 12:51:44
DV:
Tak to máš jak jedna moje známá :D ta pomalu vypadá mladší než já a to jí je jako tobě. Toho si važ.
Ono ještě třeba přijdeš na to, že tvá spřízněná duše třeba ani není o tolik mladší a je možné, že ji třeba poznáš ve své věkové kategorii. Ono vždycky jsme přesvědčeni, že to bude určitě ten a ten a pak nás praští do oka úplně někdo jiný a my se divíme, proč zrovna on, že nemusí být ani náš typ. I tak to ve světě chodí.. třeba se to stane i tobě, když ho stále nenacházíš mezi teenagery.. A tvoje spřízněná duše na tebe nemusí kašlat, když ani sama neví kde běháš.. třeba on ani není takový typ jako ty a proto je schovaný víš.. on někdy ten život dokáže dost překvapit ..
 Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 12:46:07
Mráček plný třpytek: Možná je to svým způsobem pravda. Ale vrátit se to nedá, spíš chci vykoupit ten čas. Navíc jsem i vlastně svým způsobem zaseklá, protože mně se reálně ti středoškoláci LÍBÍ a kluci v mém věku na mě působí staře a odpudivě. Dobré je, že se líbím já jim, že jsme se zasekla i vzhledově... Třeba Honzíčkova babička se mě ptala, kam chodím do školy, když jí neřekl, kolik mi je... Takže šanci mám, ale je to fakt poslední šance, kdy to ještě jde, ale už je to na hraně.
Ale stejně je to zbytečné, stejně už mám práci a peníze a tak... Už umím žít sama, bez rodičů... Už to není, jak má být...
Prostě tím by se to vykoupilo. Nebyla by to pak jenom smůla, nemohla bych mu vyčítat, co dělal, proč mě nehledal proč nepřišel dřív. Dostalo by to nějaký smysl, protože by to byl osud, že jsme se narodili věkově dál od sebe a dřív to prostě NEŠLO. Nebyla by to blbá smůla, nemohla bych mít pocit, že na mě sral, že mě nehledal... Byla by to zkouška osudu, že se spřízněné duše narodily tak daleko od sebe, mělo by to důvod, proč jsem to pro něj musela vytrpět...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 12:42:50
Pořád nění pozdě najít si psychologa a začít na sobě pracovat.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
23.11.2021 12:38:10
Pepíček, Honzíček, Mareček, blbeček - nebudou ti vyčítat, že jsi kdysi někomu naletěla, ale otrávíš a zapudíš je od sebe svými výmysly, pseudodůvody a pseudoaférami. Zkus jednou pochopit taky lidi ze svého okolí, nebo svého psychiatra. Vždyť jsi fajn, jenom máš guláš v rozpoznávání vážných věcí od prkotin. ❤️
Smajlík  Teremtete
23.11.2021 12:32:03
dotnet: Tak asi ještě věřím, že ho najdu. Věř, že to dokážu, když ztratím naději, očividně jsem ji zatím neztratila.
Ale stejně už je to zkažené. Už nemůžu být doopravdy šťastná. Jsem hnusná, špinavá, mám za sebou 10 let v pekle...

bumbálka: Jak jako přijde, když budu mrtvá? Jakože mu to dojde a bude mi chodit každý den na hrob? Zabije se taky a budeme spolu v nebi?

tralanka: Ne, těch 10 let je ztracených, nezažila jsem za ně nic dobrého, nic smysluplného, NIC.
No, jasně, že to bude jako poprvé a bude to poprvé, protože to bude poprvé s NÍM. Nedá se naučit být ve vztahu, jenom ve vztahu s tím konkrétním člověkem. Ale že už mám práci, už se umím o sebe postarat. To jsme se měli spolu učit, jaké je žít bez rodičů, za vlastní peníze, to už nebude jako poprvé...
Já nečekám, já aktivně hledám.

Rorejs: Proto píšu, že teď mám poslední šanci. A zabít se dokážu, jenom ještě věřím, že ho najdu.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
23.11.2021 12:23:26
Skoc do zdi.
 q-lol-q Muž38 Kategorie
23.11.2021 12:06:46
Tak za prvé, otázka jestli to má cenu není relevantní, protože se zabít (rozuměj jiné řešení, jakože přestat hledat pro tebe neexistuje) nedokážeš. Takže to cenu mít v tvém případě musí.

Za druhé, až ti bude třicet, stále se budeš koukat po mladých klucích, kterým bude osmnáct, sedmnáct, možná devatenáct. A to budeš prostě už třicítka. Kdo se na tebe podívá a nebude tě znát, že nemáš děti označí tě za maminu. Takže budeš vypadat úchylně, když budeš lovit takový mladý borce. Co teprve, až ti bude pětatřicet. Tvoje smůla je, že vlastně nezvedáš svoji cílovku, jakože teď je ti 27 a máš ráda 18-20. A až ti bude 30, tak bys měla mít ráda 21-23. Až ti bude 35, tak bys měla hledat 26-30.

Prostě od 30 a výš budeš připadat tvým potencionálním nápadníkům jako jejich matka. A kdo by chtěl chodit se svoji mámou? NIKDO.
 Rorejs
23.11.2021 12:03:13
Už jsi spoustu věcí zažila, ale až najdeš toho pravého, tak se stejně budeš muset znovu učit s někým žít, jak se o sebe a o váš vztah starat a tak. To všechno bude znovu poprvé. Lidi nejsou stejní, i když hledáš určitý typ... A těch 10 let jsi nezahodila. Vyrostla jsi, dospěla, ověřila sis, co v životě chceš a potřebuješ. To je všechno důležitý pro štěstí. Opravdový. Taky je důležitý, aby sis ho dovolila ty sama. A nečekala jen na to, až se něco stane. Právě tím čekáním život ztrácíš.
 tralanka
23.11.2021 11:58:33
Ty jsi tak zahleděná do svých idealizovaných představ, že jsi už ztratila všechnu soudnost. Věř tomu, že asi každému se v životě něco posralo a kdyby šel vrátit čas, tak udělá věci jinak. Jenže ne každý se kvůli tomu hned běží sebevraždit a to mají někteří podstatně závažnější problémy, než nenaplněnou představu romantického teenagerského vztahu.
 Pecha
23.11.2021 11:48:08
Přesně tak. Mně osobně vždy při čtení tvých příspěvků přišlo, že ses zasekla někde v sedmnácti letech a podle toho si i hledáš partnery, chceš vrátit ten čas. A teď to sama přiznáváš ve své zpovědi.
 Mráček plný třpytek Žena21 Kategorie
23.11.2021 11:47:57
úplně vidím, jak budeš i za 20 let někde v kavárně hučet do středoškolského děcka výčitky "bez tebe to bylo peklo, proč jsi mě nenašel dřív?"
 Odpočinek Muž52 Kategorie
23.11.2021 11:47:00
Ve skutečnosti jsi jen prachsprostý a obyčejný GAY !!!
Smajlík  Hohenzollern
23.11.2021 11:43:20
No, a již se blížíš k tomu, co jsem ti psal. Až ztratíš naději, možná pak to přijde. Až to přestaneš silit. Vztah a partnerství není restaurace, kde si vybíráš z jedálního lístku jenom podle tvých kritérií.
 bumbálka
23.11.2021 11:41:26
A záleží ti teda víc na tom co bylo nebo na tom co bude? Máš před sebou několik desítek let života a chceš je zahodit, protože se ti prvních 10 let nepovedlo? To je blbost. Panna už nebudeš no, ale do karet ti hraje, že u hezké 27leté holky s tím stejně nikdo nepočítá. Máš životní zkušenosti, které tě serou, a ačkoliv ti nevyšla ta idylka dvou stejně nezkušených na celý život, tak pořád máš před sebou desítky let, které lze naplnit štěstím.

Stejně si myslím a doufám, že se nedokážeš zabít, úspěšní sebevrazi to dělají spontánně na základě psychické poruchy a nekdákají o tom půl roku na internetu :)
 dotnet Muž22 Kategorie
23.11.2021 11:22:34
S tím náhodou souhlasím, protože je to pěkná mladá holka, takže na jedno na dvě použití by to jistě stálo za snahu.
 leafroller Muž73 Kategorie
23.11.2021 11:20:20
Prej "pichacka budes asi dobra" xdd
Mluvíš jak kdyby ve 27 už jsi byla ojetá kraksna, když malý kluci často chtějí starší mařeny
 Pichackahaha
23.11.2021 11:06:15
ty ses fakt vymleta jak potok tvl.. ale pichacka asi budes dobra, takova ktera ani jeden vecer partnerovi nerekne "NE"..
 pulzalud
23.11.2021 11:03:05
Začínáš nudit.
Smajlík  leafroller Muž73 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk