Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1251037, vloženo 13.04.2025 08:17:52 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Pohrdání Bohem
Nevážím si Boha. Považuji ho za zbabělce a pokrytce. Velmi vulgárně mu nadávám když mám vztek.

Jestli mne za to trestá nevím - pokud ale ano je to ještě větší ubožák než si myslím já.

Pravdou je že se mi daří i nedaří. V něčem mám úspěch v něčem si připadám jako ten největší ztroskotanec.

Nevím jestli se mám radovat nebo brečet.

Ani nevím jestli jsem ochoten přijmout úspěch - pokud přijde. Tak dlouho jsem se ve všem plácal - tolik bolesti jsem si prožil - že už snad nic od Boha ani nechci.

Stejně by se musel stát zázrak.
 Registrovaný Petr Muž47 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
16.04.2025 11:36:31
Positive plus: "Taky netvrdím, že se ve všem mýlíš, ale v Bohu se mýlíš."

To ty taky. Jen si to neuvědomuješ.
 Registrovaný Petr Muž47 Kategorie
15.04.2025 23:09:54
> Registrovaný Petr

Taky netvrdím, že se ve všem mýlíš, ale v Bohu se mýlíš.
 Positive plus Muž Kategorie
15.04.2025 19:36:56
Jo netvrdím, že se křesťané mýlí ve všem. Ve většině zásadních věcí ale pravdu nemají.
 Registrovaný Petr Muž47 Kategorie
15.04.2025 15:37:57
> Registrovaný Petr of

Každý má názor, ale někdo má i pravdu.
 Positive plus Muž Kategorie
15.04.2025 14:45:09
Positive plus: tvůj názor.
 Registrovaný Petr of
15.04.2025 14:06:28
> Registrovaný Petr


Ne, ty máš zkreslené představy, co je láska, protože jsi Boha nenašel.
 Positive plus Muž Kategorie
15.04.2025 12:47:38
Positive plus: Jenže máš zkreslené představy o tom co je láska. Jako většina křesťanů.
 Registrovaný Petr Muž47 Kategorie
15.04.2025 12:05:09
> Registrovaný Petr of


Já vím, že Bůh je láska. Ty to nevíš, protože věříš v nepravého boha.
 Positive plus Muž Kategorie
15.04.2025 10:37:03
Positive plus: to ty taky ne. A máš se dobře. Tím to tedy nebude.
 Registrovaný Petr of
15.04.2025 02:32:12
To jenom, protože jsi Boha nepoznal.
 Positive plus Muž Kategorie
14.04.2025 22:20:23
Petr:
neprotiřečím, to sis vytáhl z rukávu. (rád bych pochopil proč, ale k tomu se tady nedostaneme). Takže hej, dále se v tom nebabrejme, všehomíru - jehož jsme součástí - k dobru.
Gam Ganapataye Namaha
 galfi
14.04.2025 22:05:43
Hele babrá se v tom vesmír - já si koncept karmy nevymyslel - protiřečíš si. Ale ok nechme to být. Smysl mi to nedává.
 Registrovaný Petr Muž47 Kategorie
14.04.2025 21:58:17
Petr:
Protože bylo tvé svobodné rozhodnutí se tak zachovat, ale není v zájmu všehomíra se v tom donekonečna babrat.
Proběhlo, má to důsledky, bude urovnáno. Jestli ti to nedává smysl, hledej jinak.
 galfi
14.04.2025 21:37:53
"Tápu, proč si pamatovat balast předchozích životů." Tak když je to nedůležitý balast proč bych za to měl nést důsledky?
Smajlík  Registrovaný Petr Muž47 Kategorie
14.04.2025 21:35:38
galfi: jenže ztráta paměti po bouračce je náhodný a relativně vzácný jev. Kdežto tady to účelově zařídil vesmír tak že si nic nikdo (téměř nikdo) nepamatuje. Přitom by dával smysl právě opak - poučit se ze svých přešlapů z minulosti může člověk nejvíc tak že si je pamatuje. A znovu opakuji - když mi někdo umožní sám se rozhodnout jaký postoj k dané situaci zaujmu - tak to značí že věří v mou morální integritu.

Já se řídit karmou nehodlám ať už existuje či ne. Právě proto že odmítám přijmout odpovědnost za něco neurčitého o čem nemám tucha že jsem udělal. A taky z důvodu toho že jsem v jádru morální bytost - a pokud ke mne tak Bůh nepřistupuje - jaký má náš vztah smysl ?
 Registrovaný Petr Muž47 Kategorie
14.04.2025 21:01:31
Petr:
Co když u té bouračky ztratíš paměť, nebudeš vůbec vědět, žes někam jel - mění to něco na rozflákaném autě?
Můžeš si karmu uvědomit - a pracovat na zlepšení, nebo se na to vybodnout. Tvoje svobodné rozhodnutí.
Tápu, proč si pamatovat balast předchozích životů. I sny zapomínáme. Karmě to nijak neprospěje.
 galfi
14.04.2025 20:16:38
galfi: pokud si v tomto životě nesu zátěž z minulých životů - a je jedno jestli jako důsledek či trest - měl bych si ty životy pamatovat. Jinak to nedává smysl. Stejně jako když nabourám vím jaká rozhodnutí k tomu vedla - třeba ta riskantní jízda. Pokud přežiji samozřejmě.

jitrnice: děkuju. mám být v životě za co vděčný. občas na to vlivem okolností a svých katastrofických myšlenek zapomínám. Ale na život jako školu nevěřím.
 Registrovaný Petr Muž47 Kategorie
14.04.2025 01:12:41
Jsem nevěřící :) Ale karmu, tu znám hodně dobře :) Tu měl děda v kuchyni plynovou, byl to takový správný ,,tryskový motor" na tenké trubce a bratranec v tom i jednou odpálil červenou světlici :D
 nevěřím
13.04.2025 21:13:19
To chápeš karmu naprosto nepřesně, zkoušel jsi wiki, nebo z jakých zdrojů čerpáš informace, co je karmou myšleno?
Jak psala jitrnice, vyletíš-li s autem, je to reakce na přehnaně rychlou jízdu. Trest ti napálí až soud. To karma není.
Ale protože máš ve všem hned jasno, dost těžko se ti bude cokoliv objasňovat. Tak si klidně nadávej dál.
 galfi
13.04.2025 19:40:09
Nebo škola života - taková základka, že si projdeš od první třídy po devátou a postupně se v každém ročníku něco naučíš, pochopíš a pak postoupíš do vyššího ročníku.
 jitrnice Žena70 Kategorie
13.04.2025 19:36:27
Ono je to takové "nápravné zařízení", nebo učení podle rčení - nikdy nedělej druhým to, co nechceš, aby lidé dělali tobě.
 jitrnice Žena70 Kategorie
13.04.2025 19:24:38
Zkus se radovat z maličkostí, těšit se na každý den na malé okamžiky, že si uvaříš čaj, kafe, že se projdeš venku, cokoliv ...být vděčný za to co máš, může být i hůř. A samozřejmě může být i líp. Ani počasí není pořád stálé a vše má svůj význam i slunce, i déšť....
 jitrnice Žena70 Kategorie
13.04.2025 19:23:49
"Bůh nám dal svobodnou vůli a nechce, aby byli lidé dobří z vypočítavosti a chce, abychom se chovali slušně sami od sebe ." To souhlasím. Proto nevěřím v žádnou formu trestu či odměny za chování. Protože v tom je vždy vypočítavost.

Bůh se mi zjevovat nemusí - ale bylo by fér říci lidem - pokud karma existuje , za co pykají v tomto životě. Protože bez toho to za mne nedává smysl. Pokud Bůh věří v mojí morální integritu - předloží mi mé minulé skutky a nechá na mne jak je zhodnotím. A o můj duševní stav si nikdo starost dělat nemusí. Já to unesu - a určitě to lze sdělit přijatelnou formou - tak abych nebyl zahlcen.

Možná ale úplně nechápu jak karmu pojímáš. Mne osobně se příčí představa života jako nápravného zařízení. Ale možná to myslíš jinak.
 Registrovaný Petr Muž47 Kategorie
13.04.2025 17:40:27
Píšeš níž na karmu nevěříš. Vše má svůj následek - karmu. Když např. vjedeš velkou rychlostí do zatáčky tak z ní vyletíš a máš nehodu, zákony fyziky " nepřečůráš ". Podobně chemie a jiné vědy, když něco třeba uděláš při chemickém pokusu špatně, tak nemůžeš očekávat dobrý výsledek. Nepodaří se to. Sklidíš něco špatného. Jsou i duchovní zákonitosti. Bůh nám dal svobodnou vůli a nechce, aby byli lidé dobří z vypočítavosti a chce, abychom se chovali slušně sami od sebe . Chovat se dobře, i když se nikdo nedívá. Kdyby byl Bůh viditelný a všichni ho viděli tak by lidé byli dobří jen ze strachu před trestem, z vypočítavosti a to on nechce, chce abychom si dospěli k tomu " sami " pod vlivem, že situaci pochopíme ze všech stran co prožijeme. A píšeš, že si to z minula, z minulých životů nepamatuješ. To si nepamatuje nikdo, to by se lidé z toho zbláznili, kdyby všechno věděli. Někteří říkají takové příklady třeba, když třeba někomu někdo v minulosti ubližoval tak se dostane do situace, že mu někdo ublíží, aby to pochopil i z druhé strany jaké to je, někdo tomu říká platba místo karma a je to v podstatě totéž. A třeba to nemusí tohle znamenat a má to znamenat, že se máš postavit sám za sebe a naučit se bránit, každej se má něco jiného v životě naučit. I když někdy tu karmu můžeme z minulosti poznat podle toho co se mu teď děje.
 jitrnice Žena70 Kategorie
13.04.2025 17:03:53
jitrnice: na reinkarnaci věřím na karmu ne - nedává my smysl trpět za něco , z čeho si vůbec nic nepamatuji. Jestli jsem v minulosti někomu ublížil - ať mi to Bůh ukáže - a já sám třeba budu svou chybu chtít odčinit. To by totiž znamenalo že Bůh věří v mou morální integritu.

Pokud mne vše zatají , pak ve mne nevěří jako v morální bytost - a tedy si mne ani neváží. A proč bych měl brát jako autoritu někoho kdo si mne neváží ?
 Registrovaný Petr Muž47 Kategorie
13.04.2025 16:28:37
Jsou různé duchovní nauky, náboženství některé věří v reinkarnaci, že tu na světě nejsme poprvé a vše se děje ve smyslu příčina - následek a něco se máme naučit, pochopit, sklidit za své minulé činy, vidět to i z jiné strany a postupně se zdokonalovat, někdy se zdokonalujeme vědomě, někdy jsme donuceni z venku se změnit vlivem okolností, něco jsme nuceni prožít, abychom si vážili těch dobrých věcí.
 jitrnice Žena70 Kategorie
13.04.2025 16:20:33
Vicugna pacos: upřímně? představa že Bůh neexistuje a že tedy v životě mohu selhat je pro mne děsivá. Takový život bych žít nedokázal. Můj Bůh je sice daleko od toho jak bych si představoval všemocnou a láskyplnou bytost - přesto mi aspoň v něčem záruky dává.

"Jak chceš pohrdat něčím, k čehož existenci nemáme sebemenší stopu, natož důkaz?"

Ježek second edition: Já jeho působení ve svém životě vidím. Dokázat to neumím - ale proč bych taky měl.

"Bůh za to jak se máme nemůže."

Jitrnice: Jo jo. Vše bych dokázal odpustit jen ne lež a klam. Jestliže mne Bůh k něčemu inspiruje a já se opravdu poctivě snažím - abych pak sklidil spíš opak. Tedy občas ten pocit mám že má práce na sobě vede spíš k opaku toho oč usiluji.

Šukar giľi 55: Přikázáními se neřídím. Říkám si už roky afirmace. V mnohém se můj život zlepšil. Přesto se občas cítím zatlačen okolnostmi do rohu.

jo homí: jo mám v sobě vztek. A je pravdou že se neděje nic s čím by Bůh nesouhlasil.
 Registrovaný Petr Muž47 Kategorie
13.04.2025 14:49:47
Ježek second edition

"Bůh za to jak se máme nemůže.
jitrnice"

Vidíš? Tohle přece nemůže napsat příčetný člověk. Tady jsou lidi vesměs idioti.

jitrnice

pokud je vše projevem Boha, tak se obávám, že i mít se špatně je jeho projevem
 jo homí
13.04.2025 13:57:30
Bůh za to jak se máme nemůže.
 jitrnice Žena70 Kategorie
13.04.2025 11:25:52
>jo homí
"nechci se s váma o tom bavit, já myslel, že tady jsou chytří lidi..."

:DDD
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
13.04.2025 10:51:48
No, Boží zázraky se prý dějí.


V přikázáních není miluj Boha, ale věř v něj, ne? :D


Třeba jsi naštvaný na nesprávného boha.
Smajlík  Šukar giľi 55
13.04.2025 10:47:57
Bohem je vše, co manipuluje s tím, co je živé i s tím co není živé, bůh není subjekt, je to program a databáze.
Smajlík  Psycholog psychiatr Muž72 Kategorie
13.04.2025 10:27:32
Vicugna pacos

ne, on neumí jinak nenávist a frustraci ze sebe dostat

Ježek second edition

to neznamená, že neexistuje a nechci se s váma o tom bavit, já myslel, že tady jsou chytří lidi....
 jo homí
13.04.2025 09:00:53
Jak chceš pohrdat něčím, k čehož existenci nemáme sebemenší stopu, natož důkaz?
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
13.04.2025 08:32:31
A nebyl by jednodušší ateismus?
 Vicugna pacos Žena26 Kategorie

HIT

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk