Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1260593, vloženo 01.11.2025 20:45:24 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Co dle vás dělá člověka atraktivního?
Otázka zní jasně :D

Jsem zvědavá… Podle mě atraktivita člověka není pouze a jen vzhledu, ale i o energii, kterou vyzařuje.

Pro mě je velice atraktivní to, když se člověk umí hezky chovat k druhým lidem, dětem a zvířatům. Také to, když má všeobecný přehled. Ráda si s lidmi povídám o různých tématech a líbí se mi, když mě dokáží obohatit o nové myšlenky a poznatky.
A taky to, když z člověka cítím klid, upřímnost a přirozenou energii. Ne hranou dokonalost. Mám ráda, když někdo působí opravdově, má nadhled a umí se zasmát i sám sobě.

Jak to máte vy? :)
 jsembarva Žena22 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
03.11.2025 22:25:28
Ženu: úzký pas, pevný prsa, kulatej zadek a pěkný oči.
Může: peněženka.
 Tatras Muž60 Kategorie
03.11.2025 10:59:27
Michal: Cokoliv? Ja si vsimla hlavne te politiky, jinak moc nevim, co mas na mysli.

Mne prijde, ze ti vadim ja, tak mi prijde lepsi, kdybys na me nereagoval vubec, nez jen ublizoval.
 jesterka
03.11.2025 10:50:01
Já jsem přece neřekl, že mi vadíš, jen že mám zpravidla přesně opačný názor, ať už jde skoro o cokoliv...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
03.11.2025 10:46:03
Proč ti to vlastně tak vadí?
 Michal-222 Muž44 Kategorie
03.11.2025 10:13:59
Michal: Tak si me nevsimej, kdyz ti tak vadim.
 jesterka
03.11.2025 09:58:39
Ještě v genocidách…
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
03.11.2025 09:14:29
Michal: "a i když s ní skoro vždycky nesouhlasím"

Nevim, proc mas potrebu to psat, jinak myslim, ze se vyrazne neshodneme akorat v politice, jinak nevim, v cem jeste.
 jesterka
03.11.2025 07:35:19
Zmínila to tu ještěrka - a i když s ní skoro vždycky nesouhlasím, tentokrát ji musím dát za pravdu - za nesporný prvek atraktivity u holky mi přijde to, když dotyčná jeví alespoň nějaký zájem o moji osůbku...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
02.11.2025 23:28:05
Šluk: "Ne panáčku, to není v tom, že jsi nesebevědomý, tichý, nemluvný a poddajný. "
No tak to se odbourá se zkušenostmi, tím čím sis v životě prošel, dovednostmi, které ses naučil, jak se na sobě zapracoval atd. Naopak moc mluvit a všechno o sobě vykecat nějakým cizím lidem považuju za nesebevědomého člověka, co se chce zavděčit. Některý lidi jsou víc a někteří míň společenští, ale to s tím nemá co dělat.

Taky mi ta dominance x submisivita přijde trochu mimo. Jsou věci, ve kterých budu lepší a umím se v nich rozhodovat, tam by se měla podvolit, jinak mi bude jasný, že tam moc bystrosti nebude. A věci, ve kterých zase bude dobrá ona, a ty jí zase rád nechám na starost. Prostě si s nima pomoct, ale rozdělit si role, bez ohledu na to, co si kdo myslí, abychom se mohli společně posouvat dál. Možná se o tom dá bavit v posteli, ale taky opět jen v takovém tom čistě fyzickém aspektu, který ale dlouhodobě úplně nepodpoří nějakou intimitu, protože to je prostě sdílená společná věc, kde nikdo není víc nebo míň nebo někdo kdo by pořád jen dával nebo přijímal.
 takyjeden
02.11.2025 21:45:20
Obecne asi velka empatie a vysoka inteligence. Typove povazuju za idealniho cloveka ucitele ze stredni.

A zalezi i na vztahu ke mne, nemyslela bych si na cloveka, ktereho ani trochu nezajimam. Takze aby si me vubec vsimal, pripadne me mel trochu rad..

Ono kdyby si me ten ucitel nezacal vsimat, asi bych o jeho atraktivite nikdy nepremyslela. Tak na to se podle me trochu zapomina, ze nekdy se druhy stane atraktivnim v nasich ocich jen proto, ze nas ma rad, ze si vsima, ze projevuje zajem...
 jesterka
02.11.2025 21:22:33
Moc hezká diskuze. Nevím, zda se spíše zaměřit na projevy patrné po pár setkáních anebo také popisovat více do hloubky... ale tak pokusím se.
-Inteligence a všeobecný přehled. Kdy se s tím člověkem dá bavit na rozličná témata a k mnohým má co říct. A zároveň mu to pálí, takže si ty věci umí hezky pospojovat. A konverzace s ním mě někam posouvá.
-Sociální cítění. Když má adoptované dítě v Africe, když ví, že vždy tu budou skupiny lidí, kteří budou potřebovat pomoc. A když mu třeba neunikne, že se bude konat potravinová sbírka a bude chtít přispět.
-Chování ve společnosti. Je mi sympatické, když je člověk i mezi cizími lidmi schopen nějak "fungovat". Nemá problém se jednoduše zapojit. Prostě jako ryba ve vodě. A zároveň vím, že když skončí v nějaké deskovce v týmu s mou kámoškou, tak je tím posledním, kdo by se k ní choval nějak blbě nebo jí vyčítal, že něco třeba špatně vysvětlila. Prostě gentleman.
-Smysl pro humor. Ale vůbec nejde o to, že by mě mel zabavovat a rozesmívat. Může se jednat o takový skrytý humor, který vlastně chápeme jen my dva.
-Asertivita. Když si nenechá všechno líbit. A sebevědomí. Když umí ocenit i sebe a umí se pochválit a vím, že si prostě proadí.
-Iniciativa.
-Když je na něj spoleh. Vím, že se na mě nevykašle.
-Umí mě ocenit, ale taky zkritizovat. A obecně jeho názor beru v potaz.
-Zastání. Když vím, že mnohé věci mě klidně nechá vyřešit samotnou, ale kdybych padala na pusu nebo on byl u nějakého sporu, který nezvládám, zastane se mě.
-Akčnost. Když to není zdechlinka a ledacos se mnou rád podnikne.
-Umí uznat svou chybu a je empatický. Obecně mi je sympatické, když má emoční inteligenci a hned mu cvakne, proč něco někoho mohlo zranit, proč něco někomu neudělalo radost atd.
-Zápal. Líbí se mi, když má nějaké zájmy, které ho fakt baví a naplňují. A pak mi třeba o nich nadšeně vypráví. A mě těší už jen to jeho nadšení.
 Jedna frajerka Žena24 Kategorie
02.11.2025 20:21:50
Quakie:
Taky by nemusel lhát 24/7, že?
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
02.11.2025 19:22:06
Člověk má být

1. Optimistický
2. Úspěšný,
3. Může být atraktivní, ale to může i uškodit.
4. Rozhodně sebevědomý - vědět o sobě, že má cenu.
5. Měl by být vyšší postavy, takoví mají jistý respekt.
6. Být spravedivý k oběma pohlaví a smysl pro spravedlnost vžitou. Zájem o okolní společnost.
7. Nesmí být rasista ani mít jakoukoliv podobnou úchylku.
8. Chytrý a bystrý. Umět se dokonale bránit a schopnost zaútočit pro svoje účely.
9. Mít soplehlivou partnerku, která silně hájí svého muže.
Děti.
 Quakie Muž79 Kategorie
02.11.2025 19:04:21
jsembarva:
No, je to můj osobní názor, ale pro společný život jsou potřeba věci jako pracovitost, odpovědnost, tolerance, obětavost, nějaká ta (aspoň trochu) duševní vyrovnanost a tak...asi by se našlo ještě pár dalších věcí.
Nic z toho na první pohled na druhém nepoznáme, takže to nemůže být předmětem nějaké atraktivity.
To co vidíme na první pohled, to se za chvíli okouká.
A společný život je příliš dlouhý na to, abychom ze sebe dokázali pořád dělat něco jiného než jsme. Nakonec se projeví náš skutečný charakter, nakonec se ukáže, co v každém z nás opravdu je.
 Michal-222 Muž44 Kategorie
02.11.2025 18:50:23
Michal-222: pročpak myslíš?
 jsembarva Žena22 Kategorie
02.11.2025 18:19:32
Ale myslím si, že snad všechny ty věci, co nám na protějšku přijdou “atraktivní” jsou pro skutečný život celkem k ničemu.
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
02.11.2025 18:02:46
Šluk McPrásk: Já jsem teda takovou babku zatím nepotkal.
Smajlík  Gleit Žena22 Kategorie
02.11.2025 17:43:05
Šluk McPrásk: biologické predispozice tu jistě jsou. Psychologie to vysvětluje třeba přes sexuální výběr partnera. Ale lidské chování je ovlivněno přece i sociokulturně…Výchovou, prostředím, ve kterém vyrůstáme, zkušenostmi etc.

To, že ženy mají víc příležitostí k seznámení, je prostě realita, ne biologická výhoda. Přístup ke styku ale neznamená přístup ke kvalitním vztahům.
Kvalita vztahu nezávisí na dominanci nebo pohlaví, ale na kompatibilitě, komunikaci a emocionální zralosti obou partnerů.
To, že někdo působí sebevědomě nebo dominantně, ještě neznamená, že dokáže dlouhodobě udržet zdravý vztah…

A samotné sebevědomí dle mě o dominance není. A určitě se sebevědomí může projevovat u každého různě. A to klidně i u tichého, introvertního člověka. Mám kamarádku, která je velice introvertní, ale sebevědomí ji paradoxně nechybí, ani zdaleka.

A co se týče té autenticity…Ta určitě pořád existuje, jen se často ztrácí v online světě plném srovnávání :)
Výzkumy ale dlouhodobě ukazují, že právě autenticita a emoční inteligence patří mezi klíčové faktory pro stabilní a naplněné vztahy, třeba…
 jsembarva Žena22 Kategorie
02.11.2025 17:40:12
Gleit

Možná by se nějaká babička našla :) Akorát bude mít v těchto oblastech schopnosti Mr. Fantastica.
 Šluk McPrásk Muž45 Kategorie
02.11.2025 17:35:23
jsembarva: Až mi kolemjdoucí na ulici začnou nabízet svoje prsa na hraní, určitě na to přijde řeč. :)
 Gleit Žena22 Kategorie
02.11.2025 17:27:03
jsembarva

nepsal jsem čistě o rolích, ale o tom k čemu jsme biologicky předurčení. Z čehož se dá usuzovat, že opak bude pro opačné pohlaví atraktivní ve většině případů. I když se nám společnost a výchovy snaží tvrdit opak. Jinak jsem zapomněl napsat to hlavní na začátku - vzhled

Z toho vyplývá, že nejistý, nesebevědomý, submisivní chlap bude ženy spíše odrazovat nebo friendzone a ztráta respektu.
A dominantní žena bude odrazovat muže. Jenže žena bude mít vždy větší přístup k sexu a seznámení než chlap. Každopádně z dlouhodobého hlediska budou její vztahy na hovno.

Autenticita? To ještě existuje? V době, kdy originalita vymřela? V době, kdy se hromada lidí snaží chovat jak ovce a NPC a hlavně ne offensivně.
To by byla dobrá rada pro týpky, kteří nemůžou najít holku. 10 let se jim to nebude dařit a ty jim pak řekneš: Ne panáčku, to není v tom, že jsi nesebevědomý, tichý, nemluvný a poddajný. Buď dál sám sebou a autentický v těchto činnostech a časem se úspěch dostaví.
To se bude na smrtelný posteli divit, že to nezabralo :))
 Šluk McPrásk Muž45 Kategorie
02.11.2025 17:01:05
Gleit: i kolemjdoucího na ulici? :D
 jsembarva Žena22 Kategorie
02.11.2025 16:37:30
Když nevím, tak se zeptám!
Smajlík  Gleit Žena22 Kategorie
02.11.2025 15:49:52
kittykisser: chápu :) díky za sdílení!

takyjeden: souhlasím s tebou!

kapesní mando: tak vzhled samozřejmě taky hraje svou roli a na určitá % je důležitý, ale třeba pro mě samotnou to prioritní opravdu není. Zaměřuji se spíše na charakter a hodnoty člověka. Ale pro mnoho lidí ten vzhled prioritní bude…O tom žádná.

Loca Loca: hezké :)

*Vykuk*: dekuji za myšlenku, musím souhlasit. Pokud je toto chování nucené, či předstírané, tak to vy výsledku nevěstí nic dobrého…
Naštěstí mám povětšinou “čuch” na lidi a dokážu tak nějak odhadnout, zda je to upřímné a nebo pouze ze snahy zalíbit se.

Šluk McPrásk: zajímavé…Já myslím, že to asi není vyloženě o rolích, ale chápu, co tím chceš říct.
I muž může být silný, ale zároveň citlivý a žena naopak jemná, ale přesto může mít vnitřní sílu a vedení.
Je to celkem i o autenticitě a ne úplně o tom, kdo je vice dominantní, nebo submisivní.

Gleit: každý má asi jiné priority :D každopádně zajímavé, že ti přijde atraktivní část těla, která povětšinou na běžný pohled vidět není. Dle toho bys tudíž tu atraktivitu hodnotil jen těžko :D
 jsembarva Žena22 Kategorie
02.11.2025 13:27:23
růžové bradavky
 Gleit Žena22 Kategorie
02.11.2025 12:52:56
U chlapů - maskulinita - sebevědomí, síla, odpovědnost, ochrana, odvaha, rozhodnost, vedení (dominance)
U žen - feminita - jemnost, citlivost, empatie, půvab, submisivita

Problém je v tomto.
Když se role obrátí, žena si už nebude vážit slabého muže. Submisivní chlap bude mít velký problém.
Kdežto rádoby dominantnější žena vychovaná dnešní propagandou nebude mít takový problém, protože i tak budou týpci simpovat. Ale na dlouhodobější vztah to nebude, leda by byl ten chlap masochista.
 Šluk McPrásk Muž45 Kategorie
02.11.2025 12:41:16
kittykisser
Kto ta to nutil citat, ty jeble picisko?
 pzorovovatel124124
02.11.2025 09:52:01
"Pro mě je velice atraktivní to, když se člověk umí hezky chovat k druhým lidem, dětem a zvířatům"...
Ano, to je skutecne moc hezky. Ale dulezite je to, aby to hezke chovani bylo hlavne uplne prirozene a uprimne, ne jenom ucelove predstirane. Protoze ten co furt neco predstira, ten vzdycky udela i nejakou chybu, ktera ho nakonec prozradi a nechtene ukaze i svou pravou tvar.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
02.11.2025 09:20:33
Je to taková směs a ten chlap to má prostě v sobě a já to tam vidím..a to mi stačí
 Loca Loca Žena98 Kategorie
02.11.2025 01:40:39
kittykisser: Ano, už od patnácti let mám retardovanou orientaci. A to mě tvá prdelka tímto zve?
Smajlík  15kyjsounej
02.11.2025 01:37:39
15kyjsounej: ty máš mentální retardaci, tebe mám u prdele. Je to on, kdo mě děsí.
 kittykisser Žena99 Kategorie
02.11.2025 01:36:09
kittykisser: Máš pravdu, je trochu divný. Já se naopak rád obklopuji tak o třicet let mladšími.
Smajlík  15kyjsounej
02.11.2025 01:14:45
Já bych chtěl mít fyzičku jak Sexter Morgan. To by po mě potom čičinky určitě hodně jely.
Tady je důkaz: https://www.youtube.com/shorts/5OUlfmIe1SY?feature=share
Smajlík  kapesní mando
02.11.2025 01:05:46
Já si myslím, že je to jen o vzhledu. Ale čičinky to nikdy nepřiznají.
Smajlík  kapesní mando
02.11.2025 00:52:25
100 chutí zníš jako pojebanej narcis. Fuj. Co jsem to zase musela číst.
 kittykisser Žena99 Kategorie
02.11.2025 00:49:08
100 lidí 100 chutí jsi divnej.
 kittykisser Žena99 Kategorie
02.11.2025 00:23:33
jsembarva - Když jsem byl mladý 18 - 24, obklopoval jsem se lidmi o 5 - 10 let staršími. Nasával jsem od nich info. Jedno, zda to byly ženy nebo muži. Prostě jsem potřeboval být veden, formován, protože jsem v té době nebyl zralý. Byl jsem jako houba, co potřebuje od zkušenějších rady, životní moudrost. Ale zase ne starými ob generaci, to už bych se cítil blbě. Jen těch 5 - 10 let starší. Ti mi vyhovovali. Byl jsem submisivní a hledal jsem dominantní lidi. No a pak, když jsem byl ve věku 25 - 35 let, jsem hledal reciprocitu, takže to jsem se zase obklopoval stejně starými lidmi a dominance a submisivita musela být tak fifty fifty. Ale tím se to nezastavilo. Od 35 let jsem stal natolik dominantním, že jsem se snesl už jen se submisivními nebo o hodně mladšími. 10 - 20 let mladší lidi mě začali obklopovat a já jsem byl jejich velitel. Takže se to úplně otočilo. No a dneska jsem přišel na to, že nejvíce submisivní je pes. :-) Myslím psychologicky submisivní, beru to v rovině komunikace. A ještě to musí být fenka a pokud pes, tak leda kastrovaný. :-)

Trošku si z toho dělám srandu, ale něco na tom je. V každé etapě života jsem hledal něco jiného a určitě tam byl přechod ze submisivního klučíka v dominantního chlapa. To je ale život. Nejsem sám, kdo takovou změnou prošel. Spíše by bylo zvláštní, kdybych ustrnul v tom, co jsem byl kdysi. Ale rád vzpomínám na mládí a na svoji nevinnost a těšení se na všechno a nulovou skepsi. Měl jsem opravdu úžasné mládí a až do takových 29 let jsem v podstatě žil v ráji. Zažil jsem v té době strašně moc krásných věcí. To je i jeden z důvodů, proč si pouštím muziku z té doby. Připomíná mi ten ráj, v němž jsem žil. Tisíc a jedna akce. Hlavně venku. Možná víc než tisíc. Několik tisíc akcí. Protože to bylo tak 3x v týdnu. A trvalo to tak 15 - 20 let v kuse. Jedna akce za druhou a nevím, kde jsem bral na to energii. Dneska jsem někdo úplně jiný. Usedlý strejda. :-)

Všecko v životě se mění.
 100 lidí 100 chutí
01.11.2025 23:55:03
Michal-222:
Hominid tím asi myslí diethylether, díky kterému mu ty atraktivní dámy padají k nohám.
Smajlík  November Bravo
01.11.2025 23:06:23
"Máš flirtovat, a né remcat…"

Flirtovat neumím a ani nevím, jak se to učit, ale remcat, to jde nějak samo.
Smajlík  dotnet Muž25 Kategorie
01.11.2025 23:01:32
Je to tak no, ta energie dělá hodně, je to vidět v očích, ve výrazu, laskavosti, příjemné starostlivé povaze (i o sebe) a zájmu rozvíjet se. Ono se to promítá i do ní samé, protože pak neignoruje svoje tělo. To známe asi všichni. A to se pak i odráží na tom vzhledu.
Určitý hodnoty, který se odráží v jejím chování, způsobu jak komunikuje atd.
 takyjeden
01.11.2025 22:55:08
hominid:
Představa éteru byla vyvrácena už někdy počátkem 20. století…
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
01.11.2025 22:44:21
Tak to je u každýho jinak. Já se několikrát zabouchla jen přes text, to prostě vznikne. A pak jsem na ty lidi absolutně nažhavená. Vzhled mě nezajímá, protože chci s tím člověkem zestárnout a tak je to irevelantní. Na tohle neexistuje jednotnej návod, protože viz 100 lidí 100 chutí.
Smajlík  kittykisser Žena99 Kategorie
01.11.2025 22:29:13
dotnet: ten humor pro mě asi není zas tak důležitý. Samozřejmě ráda se zasměju, ale záleží, jaký ten humor právě je..

Třeba z psychologického hlediska to smysl dává, jelikož člověk, který nás dokáže rozesmát v nás navozuje pocit pohody. Každopádně jde i o to, zda jde opravdu o humor a nebo o obranný mechanismus, kdy člověk zakrývá nejistotu, tak se za každou cenu snaží být vtipný. Takže záleží…

Ale humor sám o sobě mi na lidech atraktivní nepřijde, jsou jiné přednosti, které mi přijdou zajímavější.
 jsembarva Žena22 Kategorie
01.11.2025 22:28:56
Obecně je to určitě autenticita, osobnost, a to, jak člověk o svou duši pečuje.
Realizací duše je potom i výraz tváře a signály, které jeho aura vysílá do éteru...
Smajlík  hominid Muž45 Kategorie
01.11.2025 22:24:21
dotnet:
Máš flirtovat, a né remcat…
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
01.11.2025 22:12:45
Se divím, že jsi nezmínila smysl pro humor. Jednu dobu jsem nabyl dojmu, že každá potřebuje být rozesmívaná a jen vtipní kluci můžou mít u žen úspěch, což mě hodilo do depky.
 dotnet Muž25 Kategorie
01.11.2025 22:08:48
Michal-222: tak naštěstí arogance a hloupost neplatí na všechny, aneb výjimka potvrzuje pravidlo. Stále je mnoho lidí, kteří se snaží dívat “hlouběji”. Já jsem třeba jedna z nich…ku příkladu aroganci opravdu těžce nezvládám.

Já bych u těch zavázaných očí rovnou přidala i zacpané uši, to by se možná také hodilo, když tak někdy zaslechnu mluvu dnešních lidí :D
 jsembarva Žena22 Kategorie
01.11.2025 21:56:14
Ale osobně si myslím, že nejlepší by bylo si vybírat protějšek se zavázanýma očima…
 Michal-222 Muž44 Kategorie
01.11.2025 21:50:52
Zní to hezky, co píšeš, ale moc tomu nevěřím. Co jsem si všiml, tak holky vždycky nejvíc okouzlila hloupost a arogance…
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
01.11.2025 21:31:43
100 lidí 100 chutí: díky, zajímavý poznatek. Takový pohled dominantní/submisivní mě vůbec nenapadl.

Alda: díky za sdílení! :) souhlasím s tebou.

Je to tak: na tom se shodneme! Apropó to, co píšeš o vyzařování a skromnosti, přesně to je mnohem víc než samotný vzhled ;)
 jsembarva Žena22 Kategorie
01.11.2025 21:14:16
Úsměv a oci, nejednou se mi stalo, že holka vzhledově ne na 100% mých ideálních preferencí mě okouzlila. Když se dnes podívám na své 2ex, neřekl bych, jak se mi mohly obě tak moc líbit, ciste dle vzhledu bych si vybral jinak. To píšu pro ty všechny co tady píši, jak je to jen o vzhledu. Láska a v mém případě může být vyvolaná jinak, než svaly, prsy, dokonalou pleti. Mnohem více je to o tom vyzařování. Ještě bych vytipl skromnost která mnohým chybí.
 Je to tak
01.11.2025 21:11:50
Zdravé sebevědomí, inteligence, zájmy, chování, smysl pro humor. Těch vlastností je hromada.
 Alda
01.11.2025 20:58:26
Každý člověk hledá něco jiného. Kdo je spíše submisivní a hledá dominanci u druhého, no tak tohle chování bude vidět jako skvělé. Naopak kdo je dominantní a hledá spíše submisivitu, tak bude vidět toho chování jako to žádoucí. A tak je to se vším dalším.
 100 lidí 100 chutí
01.11.2025 20:57:22
Tvoje máma.
 Trumpova mluvčí

3 za 2

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Internetové Rádio Seznamka vysílá inzeráty s námi se seznámíte.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk