Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1266629, vloženo 30.04.2026 23:26:06 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Zase se mi sesypal cely zivot
Uz delsi dobu jsem si pohravala s myslenkou ze to ze sebe pustim ven (bez ohledu na reakce) a dneska jsem se fakt citila divne tak mozna dozral cas a ja najdu energii si to vsechno sesumirovat i pro sebe.

Vsechno bylo jako v pohadce, nejlepsi kluk na svete (prvni ktereho jsem si hned chtela vzit jinak jsem se vlastne nechtela vdavat nikdy), mame svuj byt, ktery jsem si zaridila podle mych predstav. Zavhranili jsme spolu veverky a ted je vychovavame. Mimo tema ale fakt zajimave jak ma kazda jinou povahu a jedna je uz uplne velka a jsou leskle a krasne a roztomile!! Miluju zvirata tak jsem rikala co všechno bych jeste chtela a on ano koupime vsechno bude. V teto fazi uz neni mozne se opustit uz jsem v klidu niceho se nebojim. Dokonce jsme našli firmy ktere souhlasily na spolupraci jako freelancer. Takze dostala jsem příslušné vizum pak par otravnych papirovani uz tady a hura budovat dal. Vsechno bylo jak ma byt...

Az se to cele dokonale podelalo a ja porad tomu nějak nemuzu uverit a zpracovat to. Behem dvou tri tydnu to zacalo vsechno vybuchovat bum a bac jedna bomba za druhou.

To ze me jeho bratr nenavidel aniz by me videl a vyvolaval mu at me posle zpet byl uz takříkajíc standard. Reakce pritele: bratr si zvykne. Pak zacal dokonce planovat ze me vezme domu (velká vec!) a nez to konecne (po trech letech skoro!) rekne matce ze jeste zavola sestre ale ta ze nebude problem ze je uplne v pohode. Prvni mu to neverila a jakmile se dozvedela ze je to pravda zacalo to prave psycho. Kazdy den telefonat na dve hodiny s brecenim a vyhruzkama. Pak nadala jeste bratrovi ze je zodpovedny za to ze ji to neřekl tak se ted sprahl s ni. Zacali mu vyhrozovat vrazdou ze ho nechaji zabit nebo unest nebo ze mozna nechaji zabit i me atd... Rodina z bohnic. On byl prvni smutny ze je to to "nejhorsi co sve sestře udelal" a oak zacal psychovat taky ze musime někam utect kde na nas nemůžou. Pak se situace zklidnila najednou tak ze se se mnou dalsi den nebavil ani tak ja jako co je a on ze jsme se prece rozesli. Ja ze kdy.?? A on no přece včera. Nemuzu zradit svoji rodinu dluzim jim hodne a oni te nikdy nepřijmou a co kdyz ztratim jejich podporu vybrat si tebe znamena vyvrat si celozivotne problémy myslis ze sem tak tupy? Kdo by si vybral problemy misto zivota v klidu? Prvni sok.

Dal jsem mela jit na imigrační se zastupcem hlavni firmy. Vsichni mi dali certifikace 17let zkusenosti a kdesi cosi. Ten jeden chlap vysrabil a vecer pred schuzkou rekl ze nikam nejde a ze ani nedostali oficialni mail a co kdyz se mi něco stane nebo neco udělám a nehodla tu byt za me zodpovědný ale ze když mu dam prachy a pak kazdy mesic tak tam pujde. Rikam to rozhodne ne takto dohoda neznela. Ty firmy vsechny se chovaly jak dementi nikdo nikoho nekontaktoval takže si ani neduverovaly navzajem i kdyz jsem jim milionkrat davala kontakty a rikala spojte se!!! Davate mi otazky ktere jdou mimo me! Neprofesionalni burani. Takze jsem tam sla sama. Bez zastupce pochopitelně nemuzu dokoncit byrokraticke kolecko takze mi zrusili vizum a musim odjet. A co hur ten prvni chlápek sel na policii a rekl ze jsem si to vsechno nafejkovala bez jeho vedomi souhlasu a vsechno jen za jeho zady.. ty dokumenty co mam z jeho firmy!! Protoze asi se zacal bat ze bude v problému tak se mnou nechtel byt nijak spojeny.

Takze... Momentalne vlastne ani nevim co se deje. Jsem vysetrovana policii a imigračním ktere mi od začátku neveri. Cekam az se to vyresi a deportuji me. Ztratila jsem pritele veverky a domov ktery jsem s nim budovala. Ztratila jsem celou ideu budoucnosti pro kterou jsem udelala uplne vsechno a stalo me to cas usili peníze zdravi...proste kdyz se mi neco zacne sypat tak na vsech frontach. Vždycky!! A to jsem si myslela ze nejhorsi obdobi je za mnou to jak jsem skoncila sama na ulici.

Jo a pritel vysrabil taky a nechce se mnou byt taky uz nijak spojovany ze i kdybych se nekdy vrátila at nikde neuvadim jeho jmeno ze nechce problemy. Zaroven jsem v soku protoze si vic a vic vsimam jak toxicky vlastne komunikuje. Nenavidela jsem to celou dobu ale ted se to bud zhorsilo nevo jsem prozrela? Ani nevim a taky jsem z toho docela v soku. Vlastne se s nim nejde bavit aby me nějak neponizil. Příklad nekam jsme jeli ja se ho doma ptam tak mam toto a toto a jeste neco potrebuju? Ne. Tak ne jdeme. Pri čekání na bus jsem si uvedomila ze jsem zapomnela kapesnicky. A on zas zacal dramaticky vysilovat jak vubec muzu jit někam bez toho dyt vim ze to potrebuju rikam co delas sak to sezenem nekde po ceste takova blbost neni konec sveta lidi zapomínají a on pokracoval ano lidi někdy zapominaji ale ty vzdycky zapominas a dal si to nepamatuju. Proste vycitava scena asi na 10 min.

Vždycky vsechno nejak prekrouti a pak me vini za neco co jsem nikdy nerekla. Sem ho pozadala jestli by nevaril protoze to nemám rada ale nedela mi problem umýt nadobi a uklizet byt celkove. A on pak ze sem na nej zavisla ve vsem kdyby tu nebyl tak si vyberu pomrit hlady protože ja to nerada tak to delat nebudu nebudu se nic ucit ani nic dělat proste pomru hlady. Uplne scestne... Dal mam obcas rozumet jejich prizvuku pokud je silny a on na to zas odpovedel ano ty nerozumis tak je ti to jedno nic se ucit nebudes a s nikym se bavit nebudes proc se tu nebavis treba ze sousedem abys rozuměla hm? Pak jsem varila vecer pro oba brokolici a porad byla trochu tvrdkava tak to chtelo vic a zas prednaska na pul hodiny proc nepoužívám mozek proc jsem to nenakrajela na male kousky jako vzdycky a rikalas at tohle nedavam hned na syr ze se zacuckuje a podivej cos ted udělala presne tohle. Rikam zklidni se je to jenom jídlo a on jak jenom jidlo??? Je to jidlo pro nas nase vecere ty neumis udelat ani zakladni věci jenom varis nějak jako eeeeee (ukazoval mentala) ....ve zkratce ja sem jenom problemy nejsem schopná nic udelat správne (= podle jeho) neustale me ponizuje ze mu nedavam respekt a kdyz neco neudelam podle nej tak proc vubec tu je kdyz ho neposloucham... Tech situaci je hromada a akorat bych to tu zaspamovala. Vubec to nechápu.... Celou dobu pro me delal vsechno. Kdyz jsem se ptala co chce on vzdy rekl jem stastny kdyz ty jsi šťastná. Tak co se sakra stalo???!!

Premitam co se zivotem nez chcipnu a prozivam ruznorode emoce i v jednom dni. Sok euforie z noveho zacatku beznaděj ze se mi zas zhroutil cely zivot smutek vztek... Vsechno. Tohle snad ani neni realita jen nějaká noční mura treba jsem v komatu nekde v nemocnici. Tak uz se sakra vzbud!!
 ano Žena35  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
03.05.2026 11:05:07
ano: Jsi inteligentní a máš na víc. Snad se ti povede si sebe víc vážit, věřit si a uchopit život do vlastních rukou, aniž bys k tomu někoho potřebovala. Když pak někdo přijde, bude to fajn bonus.
Smajlík  Frank Drebin Muž44 Kategorie
03.05.2026 11:02:57
jesterka: On na lepší nemá, takže buď v klidu, že bys mu kradla čas, je to win win pro oba ;)
Smajlík  Frank Drebin Muž44 Kategorie
03.05.2026 00:12:56
A nejhorší to bylo, když se mi z rodiny vdávala ženská. Už na svatbě došlo k ponížení před všemi přítomnými. V tu chvíli jsem měl chuť někomu promluvit v zákulisí do duše (ženichovi), ale už bylo po svatbě, takže takový to, že někdo vysloví nesouhlas, se nedalo. :D
Ale co bylo nejhorší, tak mě to přišlo úplně strašné, co udělal nevěstě. Ale většina přítomných se tvářila jako že nic, včetně nevěstiných rodičů. To dodnes nechápu.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
03.05.2026 00:10:33
puvodni nick
No jo. zažil jsme to hodně let u tchýně a tchána. Jak se zavřeli dveře, začala ho pomlouvat. Nebo spíše to co jak udělal. Toxický vztah.
Já jsem vychován ke skromnosti, tak si nestěžuji. Maximálně tak když se mi něco nepovede, tak si vyčiním. A s vařením pro rodiče jsme si užil svoje peklo od ožratého otca.
Jinak. I kdyby má budoucí přítelkyně vařila špatně, tak si nemyslím, že je to něco, co je sloupem vztahu. Koneckonců si vařím sám.
A máš pravdu. Nebo neumějí poděkovat, neváží si toho.

No ale ta ženská v kucyni ho může poslat do řitě nebo přetáhnout válečkem. To, že si to nechají líbit, je druhá věc. Ponižování do vztahu nepatří. Ale ano, vidím ho tady na Zpovědnici dost a dost.

jesterka
Nevidíš to zřejmě střízlivě. To je normální, že se hrany otupí a ty lidi už to tak dramaticky nevnímají, i když na okolí působí hrozně. Mám to stejné u rodičů. Proto se chodí k mediátorům a do poraden. Tam není slupka a subjektivita.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
02.05.2026 16:44:13
Navrat: Neni to toxicky vztah, nevim, proc to furt pises. Jen ma sva negativa, jako vsude.
 jesterka
02.05.2026 08:41:50
ja mam na to i takovou teorii, ze kdyz ta baba vari, tak ten chlap je nesvuj si v te dobe delat svoje chujoviny na internetu, za ktere se ve skutecnosti stydi, tak si de drepnout k ni do kuchyne a i ze samotne nervozity, ze je "jen se svou zenou v kuchyni" a nemuze svuj mozek zamestnavat pico*inama, se do ni pusti jak fyrer, ktery ji urcuje, co dela spatne a ta baba, ktera ma problem si priznat co ma doma za chlapa stejne jako nekteri chlapi maji problem priznat si jake maji doma princezny, se pred nim zacne ponizovat, protoze v tuhle chvili te hre uveri, nebo zacne blaznit ...
 Navrat
02.05.2026 08:30:37
Navrat: tak mu vadily takove veci jako ze nenakrajela brokolici, nechala srazit syr apod. neznam tohle ze sve puvodni rodiny, kde jsem vylozene ani jednou v zivote nezazila, ze by muj otec sedel u matky a kritizoval, jak vari. ona varila vyborne a kdyz obcas bylo v jejim jidle neco divneho, tak ja si to vylozila tak, ze treba spechala, ale protoze ten jeji um byl jinak vyborny, tak me nenapadlo rict na to jakoukoliv kritiku, pripadalo by mi to nevdecne. dnes narazim strasne casto jak na zeny, ktere maji porad nejaky trabl v kuchyni a zaroven na jejich protejsky, ktere si dovoli je za prdeli kibicovat. mne je z toho uplne na bliti, z takovych vztahu.
 puvodni nick
02.05.2026 00:52:22
K té práci. Netuším jak tyhle místa v zahraničí jsou exponovaná, ale pokud je to stejné jako v ČR úřady, kde se to předává z generace na generaci, tak...

Celou dobu chci lásku. A podnebí, kde přežiji. Tam to rozhodně není. :-p Už i tady je to v létě někdy děs. Je málo vody.
Teplota od 1960 za leden a únor je v průměru o 4°C vyšší! Kuva vyšší, Jasánek! Zdechám.

To sebevědomí. Máš velmi mnoho zkušeností, jen se je naučit zúročit. Jo, prázdné nekonkrétní obecné kecy. Už skoro spím.



kdkdjh
Souhlasím.

ghgkg
Ono hlavně vařit v nějaké prdeli světa, kde ani nemáš tradiční suroviny, výbavu atd... A ani strávník není uvyknutý na Evropanky...

smutný-člověk
Je tam problém se zákonem.

jesterka
Tak včera jsi mi tvrdila něco jiného a je to tady zas. Toxický vztah s blbounem!
Já jsem na to alergický, protože jsem tohle zažil u mé drahé příbuzné.

"Jinak v tom vztahu mi pripominas me samotnou, take jsem takova, ze pokazim vsechno, i ty zakladni veci a vareni je moje nocni mura. A pritel se mnou mluvi podobnym stylem, jako bych byla neschopnej mental. Taky si tak i casto pripadam, ze nezvladnu ani takove zakladni veci. I okoli rika, ze me nekdy vylozene ponizuje. Tak v tom te chapu. "

Ano, jakmile to s ním nevidíš na dítě, je to vztah na houbeles. I mně se to změnilo ve vztahu s ex do tohohle. Tím neříkám, že dva lidi musí mít nutně dítě, ale spíše aby stálo za to, to co mají spolu.

Jede jen metodu cukru a biče. Klasika. Je to na prd. Má opravdu toxický vztah a nevím, proč jsi to o den dříve nechtěla přiznat. Ale asi to chápu. Ona i Ano o tom psala idyličtěji dříve.

Sorayaaa
Takhle řidičsky dopadla moje mamka s otcem. Ale blbovi se to vrátilo, protože ho aspoň nemohla vozit z chlastaček.
No tak jak to čtu, taky jsi měla štěstí na samý dementy. Takový kraviny tak řešit. Ale jó, slyšel jsme toho od kolegyň dost, abych měl představu jak to někde ve vztahu chodí. A párkrát naživo. Mám to i bohužel přímo v rodině. A jednu dobu se na mě příbuzná dívala s obavou, zda někomu nenapálím. To bych neudělal. Ale zacasnoval bych s ním a promluvil mu do duše!
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
02.05.2026 00:31:29
Aha. On Tě zkusil vydírat. To je klasický scénář. Je to podbné s přistěhovalci v ČR. Poslal bych ho do... víš kam. Slušně.
A to jak to dopadlo, to vidíme i my na západě, že co je od nich, stojí za nic nebo jsou nespolehlivý. Muselo to ven. Soráč.

Musím Tě pochválit. Tahle nová forma Ti jde mnohem lépe a rozumím jí. Dala sis záležet.

Ano, to je znak toxického partnera, co zmiňuješ.
A čtu dále. Je zajímavé, že na venek jsi ho vykreslovala jako mistra světa amoleta a potom člověk čte, že je to toxický mamánek. Ale to jsem Ti psal už dřív o tom mamánkovi. To je české pojmenování. Jestli to tam takhle maj všichni dospělý synové, nedokážu říci a je to jedno, nic to neřeší.
Netoxický partner by Tě normálně nebo Ti láskyplně pomohl nebo zaučil.
Víš, ono je to možná dobře, že to vykrystalizovalo zavčasu. Než se nechat odpravit nebo uvést do otroctví jeho rodiny.

A teď si jdu přečíst reakce.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
01.05.2026 23:34:33
Soraya: To asi jo. Ale stejne mam pochybnosti, jestli spolu mame byt.. Mam pocit, ze mu kradu cas.
 jesterka
01.05.2026 23:29:59
Mastim si picu a u toho myslim na svojeho pritele, ktery me ponizuje a nemame spolu zadny sex
 jesterka
01.05.2026 23:09:53
Tak za tu dobu už tam bude nějaké silnější pouto, navíc nikde netrajdáš, může tě poučovat, taky by těžko někoho takovýho někde hledal :-).
 Sorayaaa
01.05.2026 22:27:13
Ale zas ho nechci vylozene pomlouvat, on ma i mnoho dobrych vlastnosti a vzdycky se na nej tesim, i kdyz jde jen vecer nekam s kamaradama, nebo kdyz ja jedu na vikend pryc. Nebo i kdyz jdu z prace, tesim se na nej.

A to ja si jen tak na nekoho nezvyknu, lidi jinak nenavidim a jsem hroznej asocial :D Takze i to je duvod, proc jsme spolu tak dlouho. Kdyz se k nekomu "prilepim", uz se jen tak neodlepim.
 jesterka
01.05.2026 22:13:07
Soraya: To je pravda, ja jsem v tomhle takova trochu splachovaci. Rekli a udelali jsme si za dobu naseho vztahu opravdu hrozny veci a stejne jsme porad spolu a nevykaslali jsme se na sebe. Z toho mam obavy, kdybychom se rozesli - ze uz bych si nenasla nekoho, kdo by se mnou vydrzel fakt vsechno.

A my si kolikrat i ze sebe delame srandu, ze do sebe rejpeme a neni to ve zlym. Ale nekdy a casto pred rodinou, je to vylozene ponizovani, poucovani a je videt, ze si me zrovna moc nevazi. Nutno ale rict, ze ja jsem opravdu takovy Pat a Mat... Na co sahnu, to pokazim, jsem si ve vsem nejista.

Ale taky myslim, ze me ma i rad. Dava to najevo v ruznych drobnostech, ze na me mysli a vetsinu casu travime spolu. Ja ho mam taky rada. Ale neni to podle me plnohodnotny vztah s vzajemnym respektem, uctou a podporou. Coz doklada i to, ze si treba neumim predstavit mit s nim dite.
 jesterka
01.05.2026 21:26:55
Ještěrko, tak ale asi jsi zase schopna mít ten dlouhodobý vztah, protože si necháš lecos líbit a dokážeš se přes to přenést, já na tohle mám velmi malou toleranci, takže to už nemá smysl pokoušet. On tě má určité svým způsobem rád, ale dávej si pozor na to, aby tě nakonec nezneschopňoval on. Znáš to o té uvařené žábě. Nevěřím, že by ses spoustu věcí postupně nenaučila. Mám tady sousedku a ta si kdysi udělala řidičák, její muž je bývalej voják, když začala jezdit, tak chtěl jet s ní a vždycky na ni v autě hulákal, že řídí úplně blbě a kde co, nakonec ji tak vydeptal, že řídit přestala úplně, protože by se přece určitě někde zabila, rozbila auto, někoho zabila atp., prdlajz, kdyby nejezdila s tím kktem, tak by to stoprocentně zvládla.
 Sorayaaa
01.05.2026 20:56:16
Soraya: No on me casto poucuje jako maly dite. Ja mam i nizke sebevedomi, tak si to vetsinou necham libit, neumim se vlastne proti tomu branit.

My si teda nekdy ze sebe delame jen srandu, ale nekdy je to vazne a nekdy me ponizuje i pred rodinou. V tu chvili mam takovy pocit nelasky, prijde mi, ze v jinych parech se muz zeny spis zastane a rika o ni hezke veci.

Ale mrzi me to i samo o sobe, ze jsem tak neschopna v beznem zivote.
 jesterka
01.05.2026 20:40:47
Ještěrko,

" se mnou mluvi podobnym stylem, jako bych byla neschopnej mental. Taky si tak i casto pripadam, ze nezvladnu ani takove zakladni veci. I okoli rika, ze me nekdy vylozene ponižuje"

Ja si myslím, že oni si to náramně užívají, tu moc, že jsou lepší, že můžou poučovat. Se mnou nikdo dlouhodobě nebude už proto, že když to zkusí, tak jejich ego tvrdě narazí. Já se nebudu dohadovat o technických věcech, ale aby mi někdo diktoval, jakou abrazivitu má mít přípravek na čištění vany, když je na tom napsaný "čistič na vany" tak to ho pošlu s mudrovaním do pozadí.
 Soraya Žena85 Kategorie
01.05.2026 20:32:38
Ano, já nevím čím to je, ty infirmace, které sdílíš na to nestačí. Nevím v jakém oboru, kde je problém, možná je to tím, že jsi dost nestandardní člověk, že tě doma podělali, že nemáš dost sebedůvěry a měkkých dovedností, aby ses někam nacpala. Moje zkušenost je, že velká část úspěchu je daná právě těmi kontakty, tím jak lidi oslovíš, jsi jim sympatická, věříš si a tak. Lidi taky hodně vnímají podprahově a reagují na neverbální projevy. To bys musela být v něčem geniální, aby tohle všechno mohlo být špatně.

Pak taky, jsou lidi, kteří to tak mají napsaný v osudu, karmě, nebo jak chceš a ať dělají co dělají, tak to neprorazí a nedaří se jim. To pak vidím na nějakou duchovní práci, přijmout to, že tento život mám asi jiný úkol. Já nepochybuji o tom, že jsi chytrá ženská, jen jsi měla blbý rodiče, dětství a ještě žiješ v zemích, kde ti s tím vším asi nikdo moc nepomůže.
 Soraya Žena85 Kategorie
01.05.2026 19:29:10
Dlouho jsem te tu necetla, v jakem jsi vlastne state?
Jinak je mi to lito, ze se na tebe vykaslal a ze se k tobe tak chova. A neni to jen nejaka prehanka, ze ho to zas prejde? Pamatuju si, ze uz driv jste se rozchazeli ne? Ale to vyhrozovani vrazdou od jeho rodiny mi teda prijde sileny.

Jinak v tom vztahu mi pripominas me samotnou, take jsem takova, ze pokazim vsechno, i ty zakladni veci a vareni je moje nocni mura. A pritel se mnou mluvi podobnym stylem, jako bych byla neschopnej mental. Taky si tak i casto pripadam, ze nezvladnu ani takove zakladni veci. I okoli rika, ze me nekdy vylozene ponizuje. Tak v tom te chapu.

A kde tedy bydlis? Jinak se v tom tvem textu trochu ztracim. Preju ti ale, at se ta bourka zase prezene a at je zase lip.
 jesterka
01.05.2026 18:35:57
Sorayaaa: diky za nejempatictejsi reakci. Ono je to popravde poprve co se to takhle podelalo. Jakoze blbe vztahy jsem mela kdekoliv neni to o narodnosti furt si myslim ze je to o individualitě. Takove mam aspoň zkušenosti a stale jeste viru. Vidim to kolem sebe. Ja celou dobu chtela jen lasku a pekne podnebi. Proc ostatni to dokazou a ja ne?! Je to sakra tezke! Obvykle chcou uz rovnou vizum ze muzes zacit delat legalne jinak se s tebou ani nebavi což je na hlavu protoze snad zadas o pracovní vízum navazane na tu práci... Posahany system. Mela jsem ambice a sny. Nikdo si sebe nepředstavoval jako zivotniho ztroskotance a stejne tak lidi konci. .. uz me napadlo jit delat pokojskou kamkoliv. Vim ze nic lepsiho nesezenu nez nakou nekvalifikovanou buhvico. Je uplne jedno jestli clovek studuje a snazi se nebo konci zakladkou. Lidi z meho oboru jsou normálně na phd zustali na vysoke pusobi jako profesori v zahranici pripadne delaji pro vládu nebo osn a ja tu ted sedim na strese a rikam si proc se to sakra u me nepovedlo jdyz jsem mirila na to same ... Mam stejne vzdelani vic zkusenosti stejne jazyky a stejne o me nikdy nikdo neměl zajem a delala jsem nekvalifikovane prace za minimalku. Tak to uz radeji budu zivorit v chýši na maledivach nez v cr na ubytovne. Hrozne jsem zklamala. I ti zednici od vedle umí vic a jsou uzitecnejsi nez ja.
Smajlík  ano
01.05.2026 18:25:22
smutný-člověk: pokud bych je mohla poslat v prenosce tak si je rovnou poslu sama nebo dam do kapes na zip.
Smajlík  ano
01.05.2026 18:23:31
Loca Loca: muze byt. Proc mas takovy pocit? Jaka je teda správná reakce cloceka ktery ipakovane prisel o vsechno?
Smajlík  ano
01.05.2026 18:21:45
Frank Drebin: to bych si nepomahla. Cr bytostne nesnasim a dela mi zle jen tam byt. A utírat záchody budu radeji v Ugandě nez v cr. Spatni partneri jsou všude neni treba se kvuli tomu stehovat do cr.
Smajlík  ano
01.05.2026 16:40:38
Nehledej výmluvy, hledej řešení
Smajlík  Kazmír krávu dojil
01.05.2026 16:12:22
Hm, teď jsem to dočetla, to už jsou takový kapky, že by z toho nejeden skončil v blázinci.

"Celou dobu pro me delal vsechno. Kdyz jsem se ptala co chce on vzdy rekl jem stastny kdyz ty jsi šťastná. Tak co se sakra stalo???!!"

No co se s ním stalo? To se běžně děje s těma chlapama z patriarchálních kultur, první ti mažou med kolem úst, jsou pozorní, milující, okouzlující a až tě mají v hrsti, začnou se chovat jako hovada.

Co teď budeš dělat? Nechceš radši někam na západ? Když už ne do Čech? Vždyť sama vidíš, jak to tam "funguje". Pořád budeš narážet na to, že jsi cizinka, že máš jinou mentalitu, že je tam všude bordel, že všechno funguje na baterky a nakonec tě tam ještě někde zavřou za nějaký nesmysl. Já být tebou, tak už se na to fakt vykašlu. A mít partnery z těhle lokalit, no to už vůbec, možná na chvíli.
 Sorayaaa
01.05.2026 15:15:45
Achjo. Co bude s veverkama? Snad je Afl. nehodí do přírody (už by to asi nedaly). Když tak je pošli v nějaké veverčí přepravce, hodím je ke svým plchům. Nebo mi tady budou volně lítat jako Tobě.
 smutný-člověk Muž35 Kategorie
01.05.2026 11:28:21
kdyz si clovek nedostatecne cisti zuby, tak jsou pak spatne. stejne je to s tvym muzem. kdyz se o nej prestanes starat, zacne mit spatny vztah k tobe. a uprimne, stejne jako nedostatecne cisteni zubu i nedostatecna pece o partnera uz se pak neda vratit. jedine, co muzes udelat, je se o nej zase zacit starat, ale navzdy uz ten jeho vztah k tobe bude poskozen. clovek proste cas nevrati. vubec tady nechci soudit, proc ses o co nestarala. to mi neprislusi, protoze neznam tvuj zivot. lidi proste chyby delaj. a proc vlastne? ta odpoved ti muze hodne pomoct.
 ghhhh
01.05.2026 11:19:01
tak on ma pravdu, varis asi eeee (nejspis), jen uz nezmini, ze sam taky umi hovno :)
 ghgkg
01.05.2026 08:07:59
Já mám z tebe furt pocit, že ses zasekla někde v dospívání
 Loca Loca Žena98 Kategorie
01.05.2026 07:19:08
Viz Kvetak. Nenapadlo tě, že bys to zkusila tady v ČR? Tady se ti krom výběru špatného partnera takové věci dít nebudou, a když ano, tak je daleko snadněji vyřešíš.
 Frank Drebin Muž44 Kategorie
01.05.2026 01:42:50
1) brokolice neni jidlo!
2) pred sebou neuteces!
 Kvetak
01.05.2026 00:38:22
A to jsi nekde v te zemi na treti pismeno abecedy?
Drzim palce.
Smajlík  HDIK
01.05.2026 00:05:17
Dámy a Pánové! Ochutnejte kousek asi pravdy.

Někteří lidí by prostě nikdy neměli lézt do vztahů. Je to fakt.

Když nespíš třeba pod mostem, nebo tě někdo nehodí do kremační pece jakožto ještě nenarozený plod v těle své matky. Tak na tom nejsi zas tak špatně. Ne?
 Temný Osvícenec
30.04.2026 23:52:27
rokolici a porad byla trochu tvrdkava tak to chtelo vic a zas prednaska na pul hodiny proc nepoužívám mozek proc jsem to nenakrajela na male kousky jako vzdycky a rikalas at tohle nedavam hned na syr ze se zacuckuje a podivej cos ted udělala presne tohle. Rikam zklidni se je to jenom jídlo a on jak jenom jidlo??? Je to jidlo pro nas nase vecere ty neumis udelat ani zakladni věci jenom varis nějak jako eeeeee (ukazoval mentala) ....


Jasný příklad kontroly chlapa s narcistickými tysy měla jsem podobnou zkušenost
 kdkdjh



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Slevy do obchodu... NOTINO ...aktuálně.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk