Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Profil návštěvníka
Ptakolebec
Život jako táhnoucí se med, ležérně ospalá vášeň v duši, tango v barvách blízkých monochromu

Index důvěry:
20

Má k rozdělení:

7

4



Pohlaví: muž
Věk: 51
Ve zpovědnici působí od: 15.05.2019 11:06:21
Číslo profilu: 105933
Naposledy se přihlásil: 19.10.2019 10:41:57
Poslední rozhřešení dal: 19.10.2019 11:19:39
Doteď napsal rozhřešení: 658
Bodování aktivity: 9 bodů
Počet návštěv tohoto profilu: 820
Oblíbené WWW: https://youtu.be/vj_WePX_vE0
Vstupní dotazník:   Ještě nevyplnil
Osobní statistiky:   zobraz
Vztahy na Zpovědnici:   zobraz
Smajlíci:   zobraz
Miluje:
Nenávidí:
Obdivuje:
V.I.P.
Moderátor
Člen klubu Zpovědnice
Stálý návštěvník
Registrovaný návštěvník

Přidej se k nám!!
KLUB
ZPOVĚDNICE



Osobní návštěvní kniha Starší záznamy v knize
14.10.2019 11:40:07
Van Generator:
Čím jsem si to vysloužil?
08.10.2019 13:11:10
*Pragmatix I*:
Dík za reakci. V části věcí se shodneme, v části ne. Jsi dostatečně inteligentní chlap, tak víš z mých postojů ve foru, kde a v čem. Ale jak jsem řekl - o té nižší politice se už obecně moc nebavím, pokud je jasné, že bychom se zbytečně pohádali.
Já už spíš hledám s lidmi styčné plochy, jinak to dle mě časem i v ČR skončí občanskou válkou nebo bude přechod k dalšímu režimu zbytečně krvavý.
Protože ten národ je opravdu hodně radikálně rozdělen. A dost záleží, jestli přechod provedou rozumní a umírnění lidé nebo ti nejradikálnější (a i když se asi leckomu zdá, že já jsem třeba radikální, tak znám úplně jinou ligu, co se před určitými věcmi nezastaví tam, kde já ano). Spíš je úsměvné, kolik lidí si naivně myslí, že tady současný režim nebo EU bude donekonečna.
Celkově se sice historie v mnohém cyklicky opakuje, ale protože ji znám, nerad bych ji zopakoval. Protože dle mě jsme někde v roce 1920-33. V lepším případě.
Tak snad jsme udělali to, oč mi šlo a o co by dle mě mělo správně v normální slušné diskusi jít. Ne o hádání se o nejlepší názory, ale předat si pohledy na téma. A kde to jde, jít v debatě slušně dál a kde ne, to včas s respektem ukončit. Což právě bohužel dnes umí málokdo a lidi se pak zhádají do krve. A to je dle mě naprosto špatně a vyhovuje to jen těm, co lidi manipulují, okrádají a zotročují.

Přeju ti hezký den a jak jsem kdysi dávno slyšel v tv, slunce v duši
07.10.2019 12:00:56
*Pragmatix I*:
Už jsem ti to chtěl nahodit jako myšlenku k hlubšímu zamyšlení kdysi.
Přemýšlel jsi někdy nad tím, jak dnes lidi rozhádává politika?
A že kdyby se ti samí dva lidé nebavili nejdřív o politice, ale o něčem úplně jiném, tak nejen, že by k sobě neměli antipatie či opovržení, ale respektovali by se nebo dokonce byl i kamarádi?
Já, když už narazím na člověka, o kterém není hned jasné, že je blbec , tak se s ním o politice vůbec nebavím. Tu nechávám až úplně na konec poté, co už během debaty o všem možném oba zjistíme, že nejen nejsme žádní blbci, ale zajímaví, myslící a slušní lidé. A jakékoliv náznaky k řešení nižší politiky směruju na jiná témata. A až v úplně poslední fázi, kdy už je obrovský vzájemný respekt, tak podle míry kapacity a otevřenosti mysli a vědomí daného člověka zkusím řešit VYŠŠÍ systémovou politiku a říct mu své vize a řešení.
Co se týče nižší politiky, stejně jako u pravdy o historii a současnosti, to můžu řešit natvrdo jen s jedním jediným letitým kamarádem a s ním jediným se nemusím nijak cenzurovat a on se mnou (i tak se občas nasereme, ale umíme to včas stopnout). Třeba na zpovědnici jsem na určitá témata tak diplomatický, umírněný a autocenzurovaný, že bych si za komunismu připadal nejen v hospodě, ale i na schůzi jako v ráji svobody a demokracie. Stejně tady i tak vypadám jako zdaleka nejradikálnější extremista, že.
Takže, lidi, kteří mají vyšší znalosti o podstatě věcí a jsou na vyšší úrovni vědomí, tak můžou dneska akorát tak držet hubu a krok. Stejně nikdo pravdu slyšet nechce, o svobodu nikdo nestojí a demokracie je pro každého kapitalismus, politické strany kmotrů a parlament. A za půlku témat se zavírá a za druhou půlku tě bude většina nenávidět. To je pak těžké.
A jak víš sám, už tady někde bychom se okamžitě rozhádali, už kdybychom řešili tohle. A já myslím, že je to škoda, aby se rozhádávali lidi, co nejsou úplní blbci.
Nejen nižší politika, ale úplně vše je v současném systému nastaveno tak, aby se lidé rozhádávali a rozeštvávali. Tak není dobré to podporovat.
S tím kamarádem jsme došli tak daleko a udrželi své přátelství proto, že jsme se naučili jeden druhému úmyslně nemačkat tzv. spouštěcí čudlíky. To jsou věci a témata, kde člověk reaguje instinktivně extrémně alergicky, spouští to v něm agresi, nesnášenlivost, nenávist. To vždy vysvětluju nejen mužům, ale hlavně ženám - nemačkej čudlíky svého chlapa.
Další rovina je, že u myslících chlapů dost platí, že něco pochopíš ve třiceti, něco ve čtyřiceti, něco v padesáti. Když mi bylo náct a cet, miloval jsem první dva díly básníků.
Když jsem se blížil k třicítce, tak ten třetí a po ní ten čtvrtý.
A dneska už je pro mě pomalu nejlepší ten pátý a čekám, kdy ocením i ten šestý.

A na závěr pointu. Ty si možná pamatuješ, že jsem si tě kdysi mylně pletl s kaitenem a dával cca 50% šanci, že jsi jeho alter ego. Dnes si to nejen nemyslím, ale přijde mi to absurdní. Považuji tě za hodně zajímavého člověka.
A proč ta mýlka - nižší politika a názory v ní.
No a mě si zase leckdo jednodušší zase může splést s nacisty, komunisty apod., přestože mé základní systémové a ideové pozice jsou jiné.
Je hodně dobré se nad tímhle zamyslet, člověku pak dojdou určité věci.
Místo, aby lidé řešili problémy společnosti a snažili se o její zlepšení pro sebe i své děti, hádají se donekonečna jako blbci... To se pak těžko cokoliv mění k lepšímu a těm u koryt to samozřejmě vyhovuje, když se ti dole hádají o blbostech a neřeší společně podstatné věci. Už 30 let.
Ono fakt není důležité, jestli to v čem žijeme nazýváme nacismus, komunismus, kapitaismus, socialismus a jestli to vede jeden člověk, jedna strana, deset či sto stran nebo deset lidí (stejně drtivá většina občanů systémovým otázkám nerozumí) - ale jak se v tom žije pracující většině a jejím dětem.
Kéž by tohle jednou pochopila většina myslících lidí a změnilo se kolektivní podvědomí, aby šlo se společností něco dělat k lepšímu pro ty, kteří vědí, co a jak.
Dokud budou lidé myslet jen na úrovni nižší politiky, tak budou dokola vládnout jen gauneři, zlodějové, sociopati a psychopati, a po nich jejich děti a vnuci.
A jestli je to v rámci toho či onoho ismu, té či oné skupinky vyvolených osob či stran, je fakt úplně jedno.
U každého bez výjimky, kdo je dnes nahoře platí: praděda pirát, děda nacista, táta komunista, synek demokrat.
Hlavně by si lidé měli zkusit poslechnout těch pár písní, co zpíval potichu v poušti pan Kryl, když ho dnešní "demokratický a svobodný" režim umlčel - Demokracie, Sametové jaro, Kádrují mě. Kdekdo o něm mluví, většina zná jen písně, co byly předtím.
A ty, které zpíval předtím, platí právě dnes víc než kdy jindy...
Tolik k debatám o politice. Proto už se jich zásadně neúčastním, jen hodím hodnotový postoj a jdu pryč. Debatovat můžeš jen s tím, kdo je v daném tématu na tvé úrovni znalostí a vědomí, s kým máte oboustranný respekt a oběma jde o hledání pravdy, faktů a nejlepších řešení, ne o soutěž osobních urážek, fanatismu a dogmat.
Líp bych si o politice pokecal se svým vysoce inteligentním psem než na českém internetu a snad by mě při odlišných názorech ani nepokousal.
04.10.2019 15:22:13
*MileynQa*:
Asi máš namysli selský rozum, ten je pro mě taky důležitý a hodně to vypovídá o člověku. Spíš se divím, že s ní jsi, když ti to asi vadí. Nebyl můj záměr ji s tebou pomlouvat, spíše mě zajímalo, jen co si pod tím představuješ "málo inteligentní", ale už mám asi jasno.
04.10.2019 12:19:21
*MileynQa*:
Ahoj Birdskulle,

četla jsem teď tvůj komentář ohledně inteligence partnerky. Celkem by mě zajímal tvůj pohled, co to pro tebe osobní je. Vím, že jsi něco málo o tom napsal. Ale zajímá mě hlubší rozbor

Pro mě inteligence neznamená, že je někdo chytrý. Chytrý v tom smyslu že má znalosti. Jo, sice jo, ale ne úplně, spíše že je to jeden z faktorů, který tvoří inteligenci člověka, než vyloženě úplná vlastnost. Psal jsi, že teď máš méně inteligentní partnerku. Co to je?

Jinak promiň jestli je to na tebe osobní, ale zkrátka mě to téma zajímá a spíše mě zaujalo, že tvá partnerka je na tom hůř než ty. Tak mě zajímá podle čeho to soudíš, bereš, jak se to projevuje a co to pro tebe znamená i obecně.
01.10.2019 10:03:13
Ptakolebec:
>Aninka
Dík.
Jen jsem to v diskuzi nepochopil z těch krátkých vět bez jasnější souvislosti.
Už rozumím.
30.09.2019 21:45:41
Aninka:
No já to neobjevila. Ale entomologové je samozřejmě objevili. A strašné spousty druhů jsou tisíce druhů. Ovšem ne jen těch nových samozřejmě. Ale opravdu většina nemá doma hmyzí zoo. Po objevení se druh následně určuje. A to se neurčuje v chovu.
30.09.2019 19:59:53
Ptakolebec:
Řazeno postupně odshora dolů:


Ale já viděla naživo strašné spousty takového hmyzu, i když většinou už mrtvé.
Aninka

>Aninka
I ty velké zlatohlávky?
Ti byli ale z chovu, ne?
Nebo jsi byla někde v exotických krajích?

Ptakolebec: Všechno. Máme i nově objevené druhy.
Aninka


O žádných tisících druhů tam nepíšeš. Z textu to vypadá, jako bys byla členkou nějaké skupiny, která chová spoustu druhů hmyzu. (Sám takové znám.) Zmátlo mě slovo MÁME. Vypadalo to, jako byste je měli někde v chovu. Volně žijící hmyz nikdo NEMÁ, ten žije svobodně. Nebo ta věta "Máme i nově objevené druhy" mohlo vyjadřovat, že jste je objevili s nějakou skupinou entomologů.
30.09.2019 18:06:23
Aninka:
No tisíce druhů hmyzu. Jak bys je chtěl mít doma živé?
30.09.2019 15:21:07
zase jsem to já:
Za lásku k přírodě.
29.09.2019 14:20:27
*MileynQa*:
:D No ty brďo, ty jakožto chlap jsi velmi všímavý. Ráda se maluji a jsem ráda, že to jde vidět. Díky za kompliment
29.09.2019 14:07:12
*MileynQa*:
Ahojda, díky za liky na IG. Vidím, že jsi mi dneska lustroval IG, který jsem dlouho neaktualizovala
24.09.2019 14:18:42
*Pragmatix I*:
Tak na svůj hlavní typ pozor, tam to jde snadno a rychle.
Já jsem se opakovanými zkušenostmi od svého hlavního musel odkopat a vybírat si jiné, protože s nima bylo sice skvěle, ale plnohodnotný vztah nešel.
Ne, že bych si zas tak pomohl, njn.
23.09.2019 15:22:38
*Pragmatix I*:
"Mohla jsi o mně vygooglit i horší věci."
Pozor na to. To takhle holky hledají, googlí, najdou si úspěchy i špínu od haterů, a najednou koukáš, že je máš kdoví proč v posteli.
21.09.2019 02:59:22
Samá voda ( ):
Ahoj a díky. Zůstaň v utajení - mám tě v hledáčku.

Jasně, tamten rozhovor (roku jsem si všimla, neboj) a účet FB - ono toho zas toooolik není, když zadáš jméno. Každopádně mi to prozradilo, že nejsi rozhodně bytost s nudným životem - což jsem stejně předpokládala. Snad to nevnímáš jako nemístnou zvědavost, už v dobách před internetem, když jsem se seznámila s někým zajímavým, pokud jsem věděla, že např. něco tvoří, hned jsem si našla jeho knihy, články, hudbu apod., abych ho poznala líp. Vážím si důvěry, žes jsi mi to tajemství prozradil.

>>> skok z jednoho okna do druhýho a zpět <<<

Bylo to snadný, protože ta dvě křestní se nedají zapomenout (jsou parádní obě) - no a protože jsem si tě hledala hned poté, cos ses představil, šmíráckej fb mi teď hned sám napověděl tvůj účet.
... škemračka o kamarádčoft odeslána! Pro případ, že jich denně přehazuješ vidlema tucty, mezi fanynkami mě poznáš taky podle třísložkového jména: Křestní v nejmilejší formě, jakou mě oslovují kamarádi
& Rodinná přezdívka a zároveň moje srdeční zviře
& Příjmení pseudonymoidní (pro uchování soukromí na netu nezbytné).

Měj se co nejlíp! J.
20.09.2019 16:10:13
*Pragmatix I*:
Děkuju za to svěření se.
No, drsné. A respekt, myslím, že jsi udělal, co se reálně dalo dělat...
A to, že jsi ji pak dal dohromady i přesto, jak to vypadalo, je úctyhodné. Ne každý by to udělal, ale hlavně vůbec zvládl.
Nechci k tomu zbytečně říkat své postoje k ženám, tady se to nehodí a nevím, jestli by to zbytečně nějak neublížilo. Snad jen ten můj jeden celoživotní - ta pravá je navždy jen tvoje v dobrém i zlém. S tím se pak dá i při chybách a krizích pracovat, když je ta trvalá oddanost. Toho se celý život držím a když žena odejde nebo se začne chovat tak, že musí být odejita (je to obojí konec ze strany ženy), tak to vše usnadní a dá do souvislostí.
Ale dneska to najít...já už chtěl právě proto víckrát s ženami skončit definitivně.
V mých ds vztazích je to navíc dost o tom, že partnerku do značné míry vychováváš + často dáváš po předchozích špatných dom mužích a také rodičích psychicky, zdravotně, fyzicky dohromady, což je šílená práce. A až to uděláš, krachne to. Což je sysifofská dřina, která nedává smysl a jestli něco fakt nemám rád, tak dělat cokoliv zbytečně. Takže jsem si v tomhle ohledu užil taky opakovaně svoje, i když to tvé bylo ještě horší.
"Oba na ten společný čas rádi vzpomínáme. Byl pro nás moc hezký a smysluplný. Zůstali jsme přáteli, máme k sobě hodně blízko. Kupujeme si vánoční dárky atd."
Jo, tohle mi/nám nejde. Láska nebo nenávist, s těmi mými osudovkami přes to nejede vlak, asi i skrz tu ds složku, která jde až na kost u obou. Něco povztahově akceptovatelného je jen s několika, co jsem si k sobě nepustil úplně nebo to nebylo tak silné či dlouhé.
Nechci se příp. dotýkat citlivého tématu - co ty a vlastní děti?
Často právě po dětech vztah buď zkrachuje (žena si vypne láskyplnost a péči k muži) nebo se naopak upevní a děti jsou obrovský pilíř a pouto, a taky radost. Navíc z mého osobního pohledu to nejcennější, co může žena muži dát, je dítě resp. syn. Tím pak i ten vztah s ní dostává vyšší smysl a naplnění.
Já poslední roky stojím na křižovatce, jestli ještě vůbec nějaká žena a to už jen v rámci určité ultimativní formy ds vztahu, nebo už žít jen pro projekty a koníčky, protože jsem z té marnosti s dnešními ženskými už unaven. Holek do postele nebo na další několikaletý vztah je dost, ale na celoživotní je to dnes možná neřešitelné a nemá smysl hledat něco, co nikde není (jen v nejstarší generaci). Ale to už přidávám svůj pohled na celou problematiku a určitě nechci komukoliv tu naději brát.

Tak přeju, aby bylo líp a pokud se tak rozhodneš, příště to dopadlo lépe.
20.09.2019 13:21:10
*Pragmatix I*:
Kdybys to chtěl smazat a bylo to jen povídání mezi námi, tak řekni.
20.09.2019 08:13:12
Ptakolebec:
>Samá voda

Jinak co že jsi to vygooglila?
Ten asi 10 let starej rozhlasovej rozhovor?
Dnes bych tam asi mnohý věci řekl jinak, doplnil je atd. Ale je to roztomilý svědectví svý doby.

No, dobrý. Mohla jsi o mně vygooglit i horší věci.
19.09.2019 22:32:31
Ptakolebec:
Koukám, že píšu jak tatarskej pastevec.
Ale to má svoje důvody.
19.09.2019 22:27:58
Ptakolebec:
>Samá voda

Jasně, Ramono, hoď svůj ozev se přes FíBí.
Jen nevím, jestli tušíš komu, když se na ten mail nemůžeš dostat. Kdyby sis ta všechna moje jména nepamatovala, tak mi sem napiš a já se na krátkou chvíli odkopu.
Přidání nového zápisu
TVÁ PŘEZDÍVKA:  TVŮJ E-MAIL:
TEXT ZÁPISU:



Opište kod:


  


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk