Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Profil návštěvníka
Izumi Miyako
Kalendářně mi je 32, ale biologicky se cítím nejméně na pár tisíc let.

Index důvěry:
103

Má k rozdělení:

11

7

Pohlaví: žena
Věk: 32
Ve zpovědnici působí od: 02.10.2016 23:56:30
Číslo profilu: 96717
Naposledy se přihlásil: 07.12.2022 22:04:31
Poslední rozhřešení dal: 07.12.2022 09:23:44
Doteď napsal rozhřešení: 3636
Bodování aktivity: 10 bodů
Počet návštěv tohoto profilu: 30883
E-mail:
Oblíbené WWW: http://digitalnimonstra.cz/
Vstupní dotazník:   zobraz
Osobní statistiky:   zobraz
Vztahy na Zpovědnici:   zobraz
Smajlíci:   zobraz
Miluje:
Nenávidí:
Obdivuje:
V.I.P.
Moderátor
Člen klubu Zpovědnice
Stálý návštěvník
Registrovaný návštěvník

Přidej se k nám!!
KLUB
ZPOVĚDNICE



Osobní návštěvní kniha Starší záznamy v knize
04.12.2022 19:07:41
Michal-222:
Já mám jednu ČOVku doma...
03.12.2022 20:23:27
Michal-222:
Z odkazovaného článku to sice neplyne, ale nakonec máš pravdu. Kdysi jsem na to někde narazil, a nějak si to zapamatoval ... ale teď jsem našel, že archea tvoří jen asi 10% ze všech těch živých věcí v "aktivovaném kalu" v ČOV. A jejich vliv je celkem minoritní...
01.12.2022 13:55:22
Teta Dana:
Jo, za tu ukázku dík

Já si snad trochu, aspoň minimálně, dokážu představit, jaká je to dřina vychovávat postižené dítě. Občas jsem sledovala blogy takových maminek.
To je fajn, že ti kočka neužírá energii, když je dcerka tak náročná.

To mně i stačí, když třeba o víkendu celý den kluci zlobí, poperou se, ten můj počmárá stěny pokojíčku lihovým fixem a J. na sebe vystříká polovinu mého parfému (to stihnou za pár minut, když sedím na WC), do toho malá řve, protože jí rostou zoubky (teď už s tím nemá problém, ale byl měsíc, kdy pořád brečela nebo pofňukávala). Partner mi dával pojeb: "co s ní proboha děláš? A to jsi tak neschopná, že ani nedokážeš pohlídat kluky, když já kvůli šéfovi musím dělat i v sobotu a lítám jako trotl kontrolovat ty nablblý řemeslníky? (pozn. - náš panelákový byt prochází rekonstrukcí, jsme aktuálně u tety). Jasně, ty máš tu deprézi, ale uvědom si, že musíš fungovat jako matka! A cos to zase uvařila za šlichtu? Copak ti dávám málo peněz, že nemůžeš u řezníka koupit kvalitní maso a udělat třeba svíčkovou? Jaktože jsi nevzala pivo? Nejsem hydrant, abych pil furt jenom vodu!"
No a po takovém dni, když děti uložím, nejsem taky schopna ničeho produktivního

Ano, i u epilepsie může být normální EEG, i když to není časté. Já ho naopak mám stále abnormní, dlouho trvalo, než mi neurolog uvěřil, že záchvaty už fakt nemám. Nicméně antiepileptika beru pořád - už jiná, moderní - a působí zároveň jako stabilizátor nálady s mírně antidepresivním účinkem, lék se užívá i v psychiatrii.

To jsem nevěděla, že si dočasné umístění dcery musíš komplet zařizovat sama. Jak by to udělali u nějaké náhlé příhody, zranění, psychického zhroucení? To by ji přece museli někam dát. Vsadím se, že by to najednou šlo.

Hele, jak pokračuje vývoj dcery? Lepší se, učí se novým věcem? Mluví a rozumí? Míru retardace má lehkou/střední? To jsou zase asi dost vlezlé otázky, klidně mě s nimi pošli do háje Já si jen tu tvou situaci chci blíže představit.

Mě mimochodem znervózňuje, že je dcera ve vývoji hodně napřed, už i dost mluví (synova slovní zásoba se v jejím věku omezovala asi na deset jednoslabičných slov typu "ham!"), protože kdokoliv z našeho příbuzenstva, který se coby malé dítě jevil jako nadprůměrný či dokonce výjimečný, tak ho později dostihlo prokletí duševní choroby. Od obyč deprese přes bipolárku až po schizofrenii.
Mám knížku "Schizofrenie v dětství a dospívání" (je sice pro odborníky, ale to mi nevadí, protože se v lékařské terminologii orientuju) od Evy Malé a už si maluju černé scénáře. Jak dceři propukne nemoc, nebude rozumět světu a já neporozumím jí, pokles intelektu, emoční plochost. Že ji ztratím a bude tu fyzicky jen její tělo. Tohle nemůžu svěřit příteli, protože by mě označil za blázna a že jednou ty Bohnice nestačily

Tyjo, zaplatit 100k? To se posrali, ne? To jsem vůbec netušila.
Díky za možnost nahlédnout do tvého světa.
01.12.2022 02:39:03
Teta Dana:
A z tohodle cvoka máš sebevražedné myšlenky? Sám má ID na hlavu, staví si nereálné cíle, ale hlavně že trousí moudra. Však se mu to vrátí, až ho dohoní deprese. To už sem ale podle mě nepoleze. Jsem zvědavá, jak bude v tom stavu bojovat, fighter jeden.
30.11.2022 16:44:19
Teta Dana:
Ahoj,
neotvírám každou zpověď a někdy tu třeba týden nejsem, i víc. Když jsem v létě byla v blázinci nepáchla jsem sem snad přes měsíc. Takže rozhodně nejsem obeznámena s veškerým děním.

Huml (Odpočinek) je sám dost labilní a cítím z něj agresi, kterou se snaží potlačovat, ovšem občas vybublá. Bývalý toxikoman (no, já mám co říkat), kriminálník, hodně dluhů. Nic proti tomu, ale měl by mít víc pokory a empatie. Na admina se nehodil. Nic si z něho nedělej.

PNP plně zasluhuješ (resp. tvá dcera). Podle mě některé primitivní uživatele popudilo, jak jsi psala, že si pořizuješ kočku za 30k. V té souvislosti se ale chci zeptat, není to pro tebe akorát práce navíc? Neřeším vůbec ty prachy, ale že se zvířeti musíš věnovat, vynášet hovínka...jak kočka vychází s dcerou? Nemusíš to zvíře před ní chránit (nebo naopak)? Já ovšem kočky obecně nemám ráda, tak mě ber v tomhle s rezervou.

Ti lidé, co by tě poslali do práce, by šli určitě sami v tvé situaci příkladem, v zaměstnání by excelovali, začali k tomu podnikat z domu, zároveň bez problémů zvládli péči o postižené dítě (hm, kam by ho po dobu pracovního procesu umístili?), svého potomka by bezvýhradně zbožňovali, byli k němu neskutečně laskaví a trpěliví, nikdy by nedopustili, že by se třeba na něj naštvali, nedejbože potrestali.
Nevysávali by stát a nepřijali pomoc od rodiny, pořád by si zachovávali veselou mysl, věnovali se svým koníčkům a stále by z nich padala ta samá moudra, jaká teď vypouštějí z huby (resp. klávesnice). No jasně!

Tohle mě vytáčí - jak je ti předhazováno, že jsi špatná matka a své dítě nemiluješ.

Vyrozuměla jsem, že čteš i ty blitky na emiminu, kde se to hemží dokonalými matkami, co žerou a svému potomkovi připravují jenom bio, rozvíjejí jeho osobnost podle nablblých příruček, sledují, jestli mimino v 5 měsících zvládá všechno podle tabulek a navzájem skrze své děti soupeří. Je to stoka. Nehlédla jsem tam asi čtyřikrát a zjistila jsem, jaká jsem špatná matka. Nechceš tento web v rámci zachování duševního zdraví opustit?

Jo, NC-NJ je sice na úplném dně, o jehož existenci nemáme ani ponětí, ale svou neuvěřitelně silnou osobností se z toho dostane (od zítřka). Opět - toho týpka neřeš. Zřejmě mu zabraly léky na depresi nebo u něj nastala spontánní remise a pěkně se rozjel (taky s tím mám zkušenost, ale takhle jsem se zas neztrapňovala). Je duševně nemocný (a to nemyslím ve zlém; ostatně já taky) a předem ho lituju, až se mu to přehoupne opět do hnusných stavů.
Že si kopl do Smutného člověka - SČ ho totiž nasral, když zpochybnil ty jeho věčné začátky "až zítra, ale pojedu bomby na 100000 procent". Dotkl se ho na citlivém místě. Ty očividně taky, tak ne aby ses hroutila z nějakého jeho příspěvku, buď k němu shovívavá - ta jeho zlobná mánie brzo vyhasne a bude se zoufale potácet v bažinách deprese.

Ad ty zdravotní problémy - no pane jo, máš teda naloženo a spolu s rozházenou psychikou to určitě pohody nepřidá. Mimochodem, ty máš epilepsii? Tu jsem měla v dospívání a ze srdce jsem ji nenáviděla. Velké záchvaty, z kterých jsem si nic nepamatovala a poté byla tak zmatená, že jsem ani nevěděla datum narození nebo dokonce příjmení. Debilní léky, plno NÚ. K tomu migréna s aurou a do třetice se ohlásila deprese. Byla jsem přesvědčená, že ta epina je projevem zhoubného nádoru na mozku (zobrazovací metody mě nepřesvědčily), celé noci jsem probrečela s představou, že umřu tak mladá Řidičák jsem si mohla udělat až v 25, kdy záchvaty nadobro odešly, ale to už jsem měla podezření na osteosarkom a srdeční selhávání.

Ty máš na rozdíl ode mě potíže skutečné. Znepokojující je ta neustále zvýšená teplota. Nechci tě strašit, ale může jít o endokarditidu nebo lymfom (obojí se ale v současnosti dobře léčí). Snad v nemocnici zjistí, v čem je problém.

Ale netušila jsem, že s dočasným umístěním dcery v nějakém zařízení je takového papírování. Myslela jsem, že to zajišťuje sociálka.

Hele a neuvažovala jsi do budoucna, že by dcera pobývala v ÚSP a ty by sis ji brala na víkendy domů? Jestli je to citlivá otázka, nemusíš odpovídat.
27.11.2022 23:34:11
Parkaboy plus:
Mluvíš mi z duše.
26.11.2022 22:33:45
spritzer ( ):
Zdá se ti jako dobrý nápad, že bych ti postříkal prdelku?
23.11.2022 11:53:49
Izumi Miyako:
matouch: Byl mu myslím, že Kaitenem, smazán profil. Za prý vyhrožování šibenicí. Psal mi mailem, že sem nehodlá jakkoliv psát. Takže to může být klidně Pepíček Otava, ale o ne ;)
23.11.2022 11:46:21
vaťák ( ):
matouch: Deadcool vzkazuje, že s ním nemá nikdo nic společného. Žádné další alter ega nevede.
Smajlík Izumi Miyako

Platí dobře? Nebo co to je? Kam vůbec zmizel a proč tu nepíše sám? Psal tu v podstatě k věci a nikomu přece nevyhrožoval.
Ať napíše ombusmanovi na konfikt@zpovednice.cz ne?

A ať neklesá na mysli, určitě s ním někdo něco společného má. To je uplně zbytečné takové deprese.
21.11.2022 15:06:38
Parkaboy plus:
Díky, omrknu
20.11.2022 17:46:16
Parkaboy plus:
Proto jsou knihy, na které si běžný překladatel netroufne. Většina by si vylámala zuby na Panu Kaplanovi, který musel být de facto přepsán celý navržen znova, protože spousta scén měla pointu v nějakých anglických hřičkách a přeložit je doslova by nedávalo smysl, proto člověk musel třeba napsat vlastní scénu a použít v ní ekvivalentní vtip, aby udržel ráz a příchuť díla.

Takovým bych se ale vyhnul obloukem, každopádně vezmu nějakého nevydaného autora 80. let a zkusím to, jestli mi z toho vyleze povídka, která je pochopitelná a dá se číst. Možná bych pak zkusil oslovit někoho, kdo ovládá oba jazyky, aby mi oba texty porovnal a vyjádřil se, každopádně si to chci zkusit.

Třeba Neff, což není překladatel, zvládl přeložit Neuromancera docela obstojně, a že to není zrovna snadná kniha. Naproti tomu je to spisovatel, takže jisté vlohy má, ale nemyslím, že si nevypomáhal slovníkem a intenzivní prací, mnohanásobně vyšší, než by vydal profík.
20.11.2022 15:39:24
Parkaboy plus:
Popravdě netuším. Ale nechápal bych to ani v češtině jako čtenář, působí to na mě jako rozhovor dvou umělých inteligencí, které si předávají nějaké pakety s nějakou objektovou datovou strukturou, ale takhle bez kontextu a klíče to prostě nepochopíš ani jako čtenář.

A samozřejmě je třeba se nepřecenit. Nepřekládal bych Gibsona ani Burroughse, natož třeba Čapka (do AJ) nebo Pratchetta. To člověk pozná, že něco je jazykově až příliš komplikované, aby na to stačil.
17.11.2022 23:11:20
Parkaboy plus:
Nedává, kdo ví, co za tím je.
17.11.2022 23:04:08
Parkaboy plus:
Hele, já vím, že úřady se snaží nevyplácet, a byla kolem toho i kauza, kde byli úředníci odměňovaní podle toho, kolik žádostí zamítli.
A v Česku je problém hlavně s exekucemi a s tím, že se udržuje nedostatek bytů a uměle zvedají ceny nájmů.

Ale i tak si tu žijeme hezky, ne nad poměry, ale jinde je i hůř.
13.11.2022 09:03:21
*Deadcool*:
Podej to.
11.11.2022 22:47:20
Parkaboy plus:
Ahoj, ještě jednou díky za tipy na knihy.
Temný déšť byl fakt super. Jen škoda, že teď nemám pro studium moc čas na čtení.
04.11.2022 19:20:15
*Deadcool*:
Když ty si asi pořád myslíš, že je všude svoboda slova.
Jak pro koho a jak kde.
Asi jako nemá smysl vydávat kontroverzní knihu, když víš, že do 24h zabavěj náklad a přijde desetileté trestní stíhání. To už není otázka odvahy či zbabělosti, ale rozumu, efektivity a správného načasování.
Tak asi tak.

Občas mám tendenci dát si do motta profilu větu, kterou jsem byl uvítán vítačem jako uživatel na nejmenovaném webu.
Tomu by se pak říkalo akce 24 vteřin.
04.11.2022 16:08:51
*Deadcool*:
Po registraci jsem jasně statementem v profilu dal najevo, že tento nick navazuje na nick pragmatix. A i proto jsem tam pro jistotu nechal uveden ten mail.
Tvé vysvětlení je tedy trochu bizarní a už hledáš problémy, kde nejsou - hledej je tam, kde jsou a že máš na zp osob k řešení.
Ne, ty nicky jsem si nezvolil, byla to spíše nezbytná nutnost pro toto místo.
Jak jsem řekl, zásadně působím celý život pod jediným nickem (není to tento ani pragmatik). Jediný komunikační web, kde to z určitých důvodů nejde, je zpovědnice. Veřejně to už taky vysvětlit nejde viz lífovy glosy, jen jinde + to ani detailně vysvětlovat nemíním, až na to, co uznám za vhodné.
Ale rozhodně ty důvody nejsou na straně těch, kteří si MUSELI ten nick změnit z toho či onoho důvodu. Samozřejmě, že se to netýká většinových uživatelů, jako se jich netýkají problémy s režimem tam venku, zatím (i když to už taky neplatí).
Důležité je o tom nelhat. Pozor - nelhat neznamená, že když se k něčemu nevyjadřuješ, že bys něco tajil nebo lhal. Natož, když si z určitých věcí děláváš srandu, že by to už měl pochopit každý. Ale náznaky mají chápat jen muži, :,)
To, co tu dva stalk pošuci řeší, není a nikdy nebylo nic tajného, jen o tom lžou, překrucují, vytrhávají ze souvislostí atd - to už tak hejtři a stalkeři dělají.
Až tu nebudu na zp zas já, budou to dělat vůči jinému nejvýraznějšímu uživateli - jen třeba ne tak intenzivně, protože málokdo vzbuzuje takové emoce a reakce jako já, nebo je řekněme pro režim natolik rizikový (ano tak).
*
Mezi mnou a pm je asi jen jediná shoda - že oba občas mluvíme o bdsm.
No, někomu to holt stačí. Ale dobrý no, skvělej odhad, pm i A.
*
Mlíkař. Hele, já ti to tady vysvětlím a mlíkař zmizí.
On zmizí stejně, jen jde vždy o to, jestli odejde sám nebo je odejit - mně je to už celkem úplně jedno, ale některým tady na tom životně záleží.
V obsahu zpovědnice je ode mě na toto téma asi 1000 A4, takže to není tak, že bych se o tom nebavil. Jen to tu už svobodně nelze viz email.
*
"Myslím, že je tady hodně alterego také kvůli tomu, že to tady ten systém umožňuje."
Já to nechtěl resp. nemůžu říkat, líf taky ne. Ty ano, tak jsi to řekla.
*
"Co se týče adminů, zjednodušíme to na dotaz: Koho považuješ za nejvíce spravedlivého za celou tu dobu?"
To je prosté, jedinej admin tady byl Zildjian.
Víc k tomu opět nemůžu říkat + těch 1000 A4 viz výše.
Kladeš jednoduše dobré dotazy na špatném místě.
*
"Na Zpovědnici jsem dlouho, takže ne, že bych nevěděla nic o té historii,"
No, tak proč kladeš otázky výše? Máš vědět, co a jak.
04.11.2022 03:49:28
*Deadcool*:
Nic moc, že se to tvé cv dozvím až v profilu místního sub opruzovače slečen.
A ještě s tou radostnou pointou.

Ps (dlouhé ps): Já a pravdivý muž - tady už všem hrabe.
Co kaiten, lednová dáma a Alien, ti nejsem? To by spíš dávalo smysl.
Potíž je, že vy ženské už nějak neumíte rozlišit hajzly od slušných chlapů.
A taky dom chlapy od subíků. To už je fakt trága.
A zmanipulovat vás špatným směrem nebo poštvat, je podstatně snazší než kdysi.
Nebo máš paranoiu z těch svých drbů, co pořád s dalšími drbnami řešíte.
Hele, víte kulový, nejvíc pravdivých drbů tady znám já, jen si je nechávám pro sebe - mně tady donese kupa lidí i na své místní "kamarády" i to, co sami nevědí.
Takže můžu jen zopakovat - na rozdíl od mnoha a mnoha jiných tady během reg období působím jen pod jedním reg nickem. Ani by mě nehlo něco jiného.
No a na téma, proč i zásadoví a slušní uživatelé mohou resp. musí mít jiné nicky než kdysi, se zeptej na mailu - tady mají i profily uši a mlíkaři mizí (no, já už tady taky dneska odpoledne nemusím mít profil po té poslední stalkerské provokaci koordinované s -censored-).
A měla sis povšimnout, že jaksi nepatřím mezi ty, kteří by se museli na vyřčení čehokoliv tvrdšího nebo měkčího odhlašovat, jako opět většina registrovaných stálic. Takové ubohosti jako působit pod více profily nebo psát pod více nicky - já to odsuzuju, co jsem na netu a jako Šéf bych to všechno nemilosrdně odstřelil (zrovna v tomto měl pan H mou plnou podporu, jen to bral při své nižší empatii a rozlišovacích schopnostech i s nevinnými a přínosnými).
Navíc, v mém případě by to bylo okamžitě zveřejněno - to sis při tom drbání nevšimla, kdo tady jediný tisíc let kritizoval adminy, když dnešní moralisté dělali, že nic nevidí? Dnes už tady zpětnou vazbu k adminům dávat nelze, tak to téma vynechávám - opět viz mail, kde ti můžu říct víc.
Že ti chudáci, co to dělají, pak tyhle svinstva zkoušejí házet na jiné, je klasická manipulační technika.
Spíš je zajímavé, jak to vůbec může někoho zrovna u mě napadnout - holt ony ty pomluvy a tisíckrát opakované lži na slabší povahy fungují. A pak když nějaké ty sračky hejtrů/stalkerů řeším a říkám si "neměl jsi/jen stručnej statement + nerozmazávat hovna" jako ta včerejší, tak jde přesně o to, že ty ženské dnes ty sračky bláznů berou vážně a ovlivní je to, místo aby věřily chlapům (můžete věřit cizím chlapům spíš, než zkoušet věřit hejtrům, stalkerům a dalším bláznům).
Jinak, mně se stačí zeptat, odpovídám zásadně pravdivě anebo vůbec.
Na lhaní jsem moc zásadový a líný. Chytrej chlap řekne cokoliv tak, aby lhát nemusel. Navíc, jako úspěšný soudní praktik a profesionální manipulátor a psychopat se držím hesla, že nejlepší je lidem nalhat pravdu.
Neměl bych se na něco takového odhlásit nebo ti to říct ze svého chalupářského alter?

Jo a ty tvé špatné zkušenosti.
My chlapi je máme taky + vidíme, co ženy předvádějí všude kolem.
Takže už vám taky nevěříme ani pozdrav.
U mě je celkem div, že jsem po tom všem k ženským takový laskavý dobrák, místo abych byl masový vrah žen. Ale to i zvířata poznaj, že lev je vlastně v jádru hodnej, na rozdíl od kočky domácí.
Se podívej jen na to, co jste vy ženské předvedly kolem mě tady na zpovědnici za tu krátkou chvíli. Z toho by se musel jakejkoliv slušnej mladej kluk pozvracet nebo psychicky složit. Já už od žen čekám vždy jen to nejhorší, tak jen znechuceně mávnu rukou a jsem rád, že mám klid.

A ty multáky ld, nejmenovaných vyvolených a kupy dalších tě nenapadly?
Je vskutku umění řešit to u jednoho z mála, kdo tu jede pod jedním nickem + sám hned po registraci oznámil zpětnou vazbu na pragmatixe.
Ale je to sranda, v debatách, kde mě nějakej pošuk křivě obviní, sám jede pod pěti alter a pár slečen co se považují za geniální, to sežere, aby jim ten samej v debatě vedle nebo v profilu psal sračky zas pod jiným alter - no, co na to říct. Asi jen - ženské.
Každopádně si můžeš být jista, že zp je HODNĚ negativně výjimečná a specifická věc, kde jsou určité věci kvůli určitým svinstvům protistran pro známější nicky nutné. Na normálních webech si nikdo s nicky hýbat nemusí - není tam milion alter eg + se to tam vede normálně. Jsem první, komu to vadí a kdo to vždy kritizoval.
Je to, jak to je. Až mi za politické názory nebo za vzkaz nebo za čočku stalkerům zas smáznou profil, asi si nebudu dávat stejný nick, kdybych se s tím tady ještě někdy mazal, že. To už by nebylo vůbec dead-cool. Navíc, mí stalkeři si okamžitě zaregistrují tisíc obdob jako předtím u pragmatika nebo mého orig nicku, aby registrovat nešly. A tak dále, mám pokračovat? To nejde, mlíkaři tu mizí, jako když radí do duše nebo tančí víly v paneláku nebo hází piána na povel manželek.
O té historii zp nevíš nic, proč tady jak co je + posledních 10 let se tu přepisovala pravda a dějiny ve velkém, natož poslední prasoletku.
Všechno je jinak. Ti, na které se hází špína, jsou/byli ti dobří, ti kteří hází špínu, jsou ty kurvy. Bylo to snad někdy jinak?
Jak by mohli být dobří ti, co házejí špínu? I proto jsem odsoudil to tvé drbání - jen ještě neznáš, jaké to bude, až ti to někdo horší vrátí.
Příště se zeptej - nejhorší, co se může stát, že se dozvíš pravdu. V lepším případě no comment. Ale nečekej, že ti tady bude někdo znalý poměrů veřejně říkat pravdu na věci, za které mizí mlíkaři. To není otázka odvahy, spíš to nedává smysl se pak vůbec registrovat. Kdo chce, najde si to v profilech - z toho, co tam po čistkách zbylo.
31.10.2022 01:26:51
*Deadcool*:
"Myslíš příbuzné všeobecně většiny ženských"
Ano.

Mini socbubliny neřešme. Máš tu párset tisíc bezdomovců, několik mega v exekucích a v existenční bídě, a bude hůř. Ti protekční, co si dnes létají na dovolenou, můžou dopadnout hodně špatně hodně brzo.
Já zas utratil 300k za šatičky bejvalce za pár měsíců - to neznamená, že jsem miliardář nebo romantik, ale spíš vůl, když jsem to chtěl dát na bitcoin.
Přidání nového zápisu
TVÁ PŘEZDÍVKA:  TVŮJ E-MAIL:
TEXT ZÁPISU:



Opište kod:


  


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk