Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Profil návštěvníka
Sta67
Fotografie nebyla nahrána

Index důvěry:
123

Má k rozdělení:

14

8

Pohlaví: muž
Věk: 26
Ve zpovědnici působí od: 28.10.2011 15:15:07
Číslo profilu: 67519
Naposledy se přihlásil: 08.04.2020 06:14:04
Poslední rozhřešení dal: 07.04.2020 02:44:55
Doteď napsal rozhřešení: 24853
Bodování aktivity: 9 bodů
Počet návštěv tohoto profilu: 57030
E-mail:
Oblíbené WWW:
Vstupní dotazník:   Ještě nevyplnil
Osobní statistiky:   zobraz
Vztahy na Zpovědnici:   zobraz
Smajlíci:   zobraz
Miluje:
Nenávidí:
Obdivuje:
V.I.P.
Moderátor
Člen klubu Zpovědnice
Stálý návštěvník
Registrovaný návštěvník

Přidej se k nám!!
KLUB
ZPOVĚDNICE



Osobní návštěvní kniha Starší záznamy v knizeNovější záznamy v knize
04.04.2018 23:08:46
J8G7 ( ):
Spis si rikam, jakym zpusobem clovek nekomu jinemu snadneji o sobe navozuje jeho mylnej, lepsi, realite + -neodpovidajici dojem. Respektive, jestli tohle riziko, kdy nekdo ze sebe dela neco jineho nez je, ktere spise hrozi prave skrze net, jde znacne vyeliminovat jednanim z oci do oci. Aspon by melo, neb si nedokazi predstavit, ze pokud se nekomu dari skryvat svoji pravou tvar diky anonymite internetu, by se totez mohlo darit i nekomu pred nekym tvari v tvar stojicimu. Tohle by bylo zvlastni, takova sugesce, pod jejimz pusobenim, by nekdo jako za uveritelny, prijal de facto mylny dojem o onom cloveku. Na druhou stranu, pokud by nekdo pres internet jednal ferove a na nic si nehral, bylo by mozne, aby nekdo tak jednajici o sobe nekomu predestrel, aspon v ramci moznosti netu, ucelenejsi obrazek, ne?
Ale jinak mas pravdu, to co jde vubec vycist z povahy cloveka skrze jeho jednani pres internet, nemluve o tom, ze si takovy svuj dojem ten druhy nemuze aspon z casti overit pres moznost, jakou mu dava realita, se ani z daleka nemuze rovnat celistvosti a vnimavosti obrazu, ktery se nabizi pri jednani tvari v tvar. Ale i tak moc nechapu ty snahy o sobe pred nekym vytvaret trochu lepsi obrazek, nez jaka je skutecnost. Vzdyt to je neco tak pomijiveho jako celorocni snehulak.
Jinak, pokud ses uz s nekym seznamoval, dostaval jsi i prostor pro vlastni poznani osoby te holky a ujasneni si co pro tebe znamena, nebo slo spis o to, aby si ona udelala obrazek o tobe, kdy po tobe treba i chtela rovnou vztah, tedy to abys ji vnimal jako svoji partnerku, aniz bys vedel treba kdo to je, nebo to co k ni citis, coz i treba dost dobre mohla tusit?
Nemel jsi nekdy pocit, ze jsi zahnavan do kouta ve chvili, kdys usoudil, ze nekdo v ramci vzajemneho poznavani se preskocil kapitoly, nebo posloupnosti urciteho vyvoje situace, kdy te uz vnimal v takovych moznostech, ktere byly daleko za tim jake vubec poneti o ni a tim i nazor na ni, na vas dva, jsi mel ty?
Ja treba nechapu proc nekdo ocekava, ze si s nim zacne nekdo neco na takove urovni, ktera predpoklada takove vzajemne poznani, ktere lze ziskat jen realnym poznavanim, kdy sam onen clovek vi, ze takto tomu druhemu vubec neni znam... Ja to nechapu, u dospelych lidi? Aby nekdo nutil, nekoho kdo ho nezna, aby s nim navazal vztah? Pochopim kdyz se takhle utrhne pubertak, ale dospely clovek? A to jeste s vidinou treba manzelstvi, respektive vazneho vztahu, kdy deti mohou mit o slozitostech takoveho vztahu jeste zkreslene predstavy, ale u dospelych...
Ja pochopim, kdyz v dobach divokeho zapadu, chtel nekdo nekoho prelstit u particky pokeru, ale aby nekdo pouzival lstive a podle praktiky pri snaze nekoho ziskat pro celozivotni vztah? Jak to nekomu nemuze vadit. Ano, clovek neni milius, ale kdyz se takhle chce zachovat, to nemuze neceho takove usetrit vztahove zalezitosti? Proc je pouziva, proc je do toho zatahuje? To jak se nekdo nezdraha takhle chovat, to je zvlastni. Co to je pak za vztah? Takovej paskvil kterej nemel na to vzniknout normalne, jehoz vznik byl posvecen lzi, podlosti a manipulaci? Jak tohle muze fungovat, vydrzet? Prijde mi to, jako spatne odvedena zakazka, kdy se nekdo snazil osidit rodinu, ktere do dvou let spadla strecha domu na hlavu.
Ja nechapu tu viru od nekoho v budoucnost neceho, ceho sam vedome docilil jen diky hram. Jak nekdo ve snaze ziskat celozivotni svazek, stabilni, muze vsadit na tuhle kartu, ktera logicky tuhle moznost skoro az vyvraci, to vazne nepochopim...
04.04.2018 18:29:51
Sta67:
J8G7: Mám pocit, že podle fotky na webu se mnohem hůř vybírá, než v reálu podle chování. A už sama ta situace nahrává různým nesplnitelným očekáváním. Takže o seznamování po netu nemohu nic říci.
04.04.2018 15:32:14
J8G7 ( ):
Tak ono nejde o to, aby slo o rychle seznameni, hlavne kdyz bude probihat normalne a ferove. Cili nevylucujes moznost vyskytu slusnych a serioznich holek?
Me uz totiz unavuji nejake hry, ktere si opravdu asi muze uzivat jen jedna strana. A mam za to, ze ta pocatecni nezavaznost, kterou muze tinder na prvni pohled vyvolavat, muze naopak prispet k... proste normalnosti ohledne te poznavaci faze. Ja mam jen pocit, ze ten cas se seznamovat je priskrcen snahami prosazovat svoje zajmy, cile a ocekavani, coz vyustuje v to, ze misto toho aby se clovek chtel a mohl seznamovat s nekym a se s sebou samym ohledne toho jake pocity, dojmy v nem vyvolava ta zkusenost, a predstava mozne zmeny jeho zivota, tak spis jakoby na nej dolehaly nalezitosti druhe strany.
Co to je? Jakoby clovek nemel cas nabrat relevantni povedomi z nedostatku relevantniho mnozstvi poznatku, protoze se hned musi zaobyvat aby obstal v podminkach druhe strany. Pro nekoho kdo vstupuje do tak neznanych vod, ze tim poznava i sebe sameho v uplne novych hlediscich, by prece melo byt o to vic dulezitejsi, aby poznaval toho druheho, pokud ten druhy je primo i zdrojem poznani jeho sameho v urcitych jemu jeste neznamych a jim nezazitych oblastech.
A to je prave kamen urazu. To nevciteni se, ten pocit zbytecnosti nejake tolerance s nekym ve veci, o ktere jiny uz ma povedomi. Vedle toho, zda se mi nekdo libi nebo ne, nekoho i napadaji otazky o tom co to obnasi vubec vztah mit. Jenze kdo z dospelych tohle resi? To uz nikoho nezajima. Prijde mi, ze jen nezkuseny s nezkusenym se nemusi svoji podobnosti vzdalovat moznosti se sblizit, tim jak je prirozene napadaji podobne otazky a hlavne obavy, ktere nekdo odlisny, neumi vubec chapat, natoz ohledne nich, aspon z respektu druhe strany, pripoustet jejich zasadnost z pohledu druhe strany.
A to je problem. Clovek, jiz zkuseny ohledne vztahu, se v otazce jeho noveho navazani, zaobira prioritne jinymi vecmi nez ten, ktery se vztahy doposud nemel takove zkusenosti.... Fakt nevim proc ti tohle pisu
04.04.2018 13:40:14
Sta67:
EE1I: Znám, nezkoušel. Ale prý je to dobré pro rychlé seznámení, když si necháš udělat dobrou fotku.

Ve vztazích? Aktuálně po letech rozchod.
04.04.2018 12:04:11
EE1I ( ):
...a co tinder a badoo, znas? paklize ano, nejakej nazor na to...?
ps. Jinak, co ty a dlouhodoby vztah se zenou, z menilo se u tebe neco v tomhle ohledu, nebo je vse pri starem?
03.03.2018 00:40:51
Sta67:
EG6K: Edarling vůbec neznám, a ani jsem se o něj nijak nezajímal. Takže neporadím.
01.03.2018 16:43:53
EG6K ( ):
Ahoj, co myslis (nebo mas i vlastni zkusenost? - i kdyz ve tvem pripade by na ni asi doslo spis po vzoru kreda, ze zkusit se ma vsechno, nez ze by te k tomu dohnala nejaka neprizen) da se na edarlingu (vynechme ostatni sezamky - radeji umrit sam) narazit na nekoho normalniho a zaroven pohledneho? A jak je to tam s filtrovanim objektu zajmu, da se tam hodne na zivotopis, respektive vypisy z kolonek? kdy na zaklade toho, jde clovek docela rychle z kola ven. A jsou tam i ochotni si jen proste povidat, poznavat se, kdy klidne nemusi dojit vubec na nic, pokud dosel k takovemu shledani byt jen jeden z nich? Kdybys mel k tomu co rici, napis.
16.01.2018 02:55:26
Wholala:
tak já nevim, jeslti jsi troll a nebo uplně vymaštěnej idiot...

Dokážeš si přečíst to, že tenhle blábol je vytvořenej novinářem a ne Havlem s tím, že to bylo pak zpětně překládáno z francouštiny do češtiny jako blábol??

Nebo nás jen trolíš svojí imbecilitou?

https://cs.wikipedia.org /wiki/Humanitární_bombardování



08.01.2018 18:56:11
Andrew von Bahnhof:
Bird Skull: Římskokatolická církev dovoluje radostný sex v manželství.
03.01.2018 21:26:08
stadion:
Sorry za rozruch, ten byt je dlouhodobě pronajatý. Ale vše co jsem uvedl je pravda.
01.01.2018 22:39:47
Andrew von Bahnhof:
S Islandem a Divokým západem souhlas. Ale s tím, že v Afghánistánu nebo Albánii někdy byli lidé závislí na státu a nenavyklí sebe bránit, to jsi mě pobavil. Tam lidé byli a jsou poslušní, ale ne vůči státu, jen vůči svému kmeni. Zbraní je spousta mezi lidmi. Možná je rozdíl, že Divoký západ byl spíš plný individualistů a malých skupin, které se z různých důvodů svobodně dávaly dohromady nebo zase rozdělovaly. A v těch zemích třetího světa je identita člověka dána pevně už jeho narozením do určitého kmene, který vede vendety proti ostatním kmenům.
31.12.2017 10:43:21
Andrew von Bahnhof:
Je to hezká představa, ale na druhou stranu Island i Divoký západ měly minimální osídlení. Lidé si moc nepřekáželi. Tam, kde je osídlení husté, jako třeba v Evropě, se mi to zdá jako utopie. Je to zajímavá úvaha, proč někde byl poměrně klid a spravedlnost si lidé ustanovili sami a jinde absence státu vede jen k nekonečným vendetám mezi klany - Afghánistán, Somálsko, v některých obdobích Jugoslávie a Albánie. Dala by se napsat o tom celá kniha. Navíc trh má ten nedostatek, že některé věci se tržně nevyplatí třeba pojistit příliš rizikové pacienty viz zkušenosti z USA. Stát je často šelma nenažraná, ale to korporace taky.
30.12.2017 21:09:01
Andrew von Bahnhof:
FED je prasárna, to taky souhlasím. Jen já zase moc nevěřím, že se obejdeme bez státu. Snad jen se dohodnout na nějakém jeho omezení. Po úplné anarchii a pěstním právu netoužím. Rád si i poslechnu třeba Rona Paula z řad libertariánů. Je to poučná výměna názorů tady na ZP.
30.12.2017 00:25:44
Andrew von Bahnhof:
S něčím souhlasím a s něčím ne. On ten neoliberalismus má taky své mouchy. Nejsem komunista, ale když se dočtu, že takový Jeff Bezod má 99,6 mld USD = 1. nejbohatší člověk světa, protože má stovky tisíc polootroků ve skladech Amazonu. Jsem zastánce Třetí cesty, jakkoliv mlhavou se tato možnost může zdát - myslím tím Salazarovo Portugalsko, Dolfussovo Rakousko nebo to, co navrhovala papežská eccyklika Rerum novarum na konci 19. století. Btw doufám, že chceš stát jen omezit a ne zrušit.
29.12.2017 20:57:06
Andrew von Bahnhof:
S kritikou příliš velkého nabotnalého státu souhlasím, ale zdá se mi, že podceňuješ vliv robotizace na nezaměstnanost. Jsem zvědavý, kde se uplatní ti dělníci od pásu. Navíc dnes jsou ohroženy i některé pozice vzdělanějších lidí. A to jsem vynechal outsourcing, kdy třeba v Londýně dispečeři všeho možného a zákaznické linky nesedí v místě, ale někde v Indii. Ind je levnější a umí dobře anglicky, i když někdy radí nedostatečně, protože nezná místopis i prakticky. Ale Angličan skončí bez práce. Dnes se ekonomika v ČR centralizuje hlavně do Prahy a Brna, takže vlastníci nemovitostí na pronájem v Praze jsou na koni. Je to paradox, že v době internetu je nutné, aby všichni měli kancl v Praze.
29.12.2017 16:47:44
Andrew von Bahnhof:
A ohledně vládní moci a schopnosti vytvořit si peníze máš pravdu, ale vláda, která se uchýlí k masovému tištění peněz ničím nekrytých, způsobí velkou inflaci a může potom celá země skončit hyperinflací v řádu stovek tisíc procent jako v Zimbabwe.
29.12.2017 16:45:45
Andrew von Bahnhof:
A proč si dnes lidé neodhlasují, že budou třeba 3x menší daně? Pokud podnikatel platí daně (pojištění) za zaměstnance, když je propustí je jedině fér, že bude platit z robotů daň. Rozumná výše daně robotizaci nezastaví. Máš jiný návrh řešení? Roboti nejsou schopni nic koupit. A nejsem si vůbec jistý, že půjde do nekonečna přemisťoval lidi z více robotizovaných odvětví na nová pracovní místa. Práce je dost i pro lidi, ale je otázka, kdo ji zaplatí třeba údržba veřejných prostranství. Je možné lidi zaměstnat tam, kde spolupracují se stroji, ale nejde tam vše automatizovat - armáda, policie, tajná služba, školství, zdravotnictví. Ale háček je v tom, že většina těchto pozic vyžaduje vyšší vzdělání a z dělníka u pásu se ZŠ - pří vší úctě k jeho pracovním výkonům - neuděláme učitele ani sociálního pracovníka s VŠ. Zrovna sociálních pracovníků bude potřeba víc a víc, když populace stárne aspoň někde zbude hodně pracovních míst. Píšeš, že předpovědi ludditů se nesplnili. Ale proč nevyšly? Protože továrníci 19. století na stále dokonalejší stroje - tehdy hlavně parní - reagovali zkrácením pracovní doby na 12 hodin, 10 hodin a nakonec na 8 hodin. Dnes se tomuhle řešení většina mocných tohoto světa vyhýbá. Já bych byl pro zkrácení pracovní doby aspoň na některých pozicích třeba ze 7,5 hod na 6 hod. Mocné to děsí, že by lidé měli více volného času. Společnost hlavně na Západě se tomu začala přibližovat v 60. letech 20. století a všechny společenské hnutí, bouře, protesty a proměny elitáře vyděsili.
29.12.2017 14:04:47
Andrew von Bahnhof:
Ohledně tvého komentáře k historii souhlasím. Ale na druhou stranu nepodmíněný příjem těžko bude tak vysoký, aby lidé nemuseli vůbec pracovat. Kdyby v současnosti v ČR byl třeba 5 000 Kč, kdo z toho vyžije? A na jeho zvyšování třeba až na úroveň průměrné mzdy nebudou peníze. Nepodmíněný příjem by ale jednu dobrou stránku, mohl by vyrovnávat následky automatizace a robotizace. Peníze by se vybrali zdaněním robotů. Protože robotizace jinak zničí kapitalismus. Kdo si bude kupovat výrobky vyrobené roboty, když část zaměstnanců bude propuštěna? Roboti nestávkují, nejsou nemocní, nechodí na záchod, nemají dovolenou, ale problém je, že nic nekupují. A kapitalismus funguje díky konzumní spotřebě.
29.12.2017 13:06:01
Andrew von Bahnhof:
Btw základní příjem kromě Zelených a anarchistů prosazuje i dost miliardářů a třeba Google. Jde to zprava i zleva.
15.12.2017 18:34:07
Sta67:
Ltxi: Svými názory zřejmě ano.
Přidání nového zápisu
TVÁ PŘEZDÍVKA:  TVŮJ E-MAIL:
TEXT ZÁPISU:



Opište kod:


  


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk